Bemutatkozás és a blogról

Üdv mindenkinek, aki erre a blogra tévedt!:)
Már korábban írtam (vagy próbálkoztam írni) blogokat, de nemigen jött össze. A legelsők körülbelül 1-2 bejegyzést kaptak, aztán megfeledkeztem róluk, vagy nem akartam tovább foglalkozni velük. Ezután baráti segítséggel sikerült létrehoznom egy saját blogot, amely a horyronie.webnode.hu volt. Voltak pillanatok, amikor sokan látogatták, írtam jó pár bejegyzést, csak az utóbbi időkben közbejött pár bökkenő:
az első és legfontosabb problémám az iskola volt. Néha a rengeteg tanulás mellett arra sem volt időm, hogy a kutyámat megetessem (ilyenkor érkezett meg apa segítsége, aki nagylelkűen bár, de morogva gondoskodott szegény állatról), nemhogy még blogot írjak.
a második probléma pedig az volt, hogy a blogot ellepték a külföldiek. Több külföldi látogatta az oldalt, mint magyar, így nem láttam értelmét az oldal folytatásának. Ráadásul a ritka bejegyzések miatt kevesen nézték az oldalt (azok is többnyire kínaiak vagy amerikaiak voltak), így úgy döntöttem, befejezem azt a blogot, és egy újat kezdek. Egy kicsit komolyabb oldalra gondoltam, így döntöttem e mellett.
A blogon többnyire az életem megosztásra való pillanatait fogom kiírni, illetve a története(i)met.
Azt hiszem, bemutatkozásnak ez megteszi, a többit úgyis megtudjátok a bejegyzésekből:) Jó szórakozást!^^

2015. július 6., hétfő

Családi szösszenetek

Sziasztok:)
Már jó ideje írtam Áronnak apa beszólásait, és mindig megjegyeztem, hogy össze kéne gyűjteni őket... nos, ez meg is történt, közben összeszedtem pár Áronos szösszenetet is. Jelentem, 19 oldal lett, úgyhogy kisebb adagokban érkeznek a nyár folyamán. Íme, az első adag (5 oldal), jó szórakozást hozzá:) Az esetlegesen fellelhető káromkodásokért, helyesírási, értelmi hibákért, ékezetek hiányáért nem vállalok felelősséget:D

Apa hozzám akarja vágni az almacsutkáját.

Hír: Meghalt a Hummeres gázoló
Apa: végrendeletében nem szerepel a Pap László név, hogy ráhagyja a Hummert?

Foci:
apa: elbassza, öngól, nem, a francba
- Jól játszott Gera [bemondó - szerk.]
apa: jól, csak semmit sem csinált
- még nincs vége a meccsnek [bemondó - szerk.]
apa: nincs, mert kapunk majd még 10 perc hosszabbítást, és kikapunk, mint a szar
apa: az anyja zerge volt [az egyik focistának - szerk.]
apa: miért ezt a gyökeret mutatják?
apa: ez gyönyörű rúgás volt, semmit nem ért
apa: hülyének csak futni kellett volna, és berúgja

Apa: húszezerszer tízezer?
Én: sok...

apa elkezdi: tiszta olyan vagy mint én
én: miért? o.o
apa: mert olyan vagy, mint én

reggelinél:
anya: arra gondoltam, hogy...
apa közbevág: szarügy

pedig ebédnél én melegítettem a kajáját ><
aztán leültem enni...
kérdezte: és akkor ki veszi ki a mikróból?
mondtam, hogy: te
erre: tudod, merre van a buszmegálló?
(utalva ezzel arra, hogy "ha köcsög leszel, gyerek, azzal mész holnap iskolába, amivel akarsz)
én: neeeem:3
apa: akkor holnap reggel megtudod

apa xdDDDDDDDDD
elkezdi: Babukám!
leveszem a fülhallgatót, ránézek.
mondja: az éhes ló ruglik.
én: miii?
apa: az éhes ló ruglik.
oké....

Apának odaadtam a fogalmakat, mielőtt elmentem, hogy nézze meg, mit kellett (volna) megtanulnom... most kérdezem:
- Megnézted a fogalmakat?
- Nem.
- Miért nem?
- Láttam, hogy tegnap mit összeszenvedtél vele, az elég volt.
... köszi apa xd

mondom apának, hogy fáj a karom.
Apa: Mitől?
Én: A bowlingozástól.
- Miért mentél akkor?
- ...
- Amúgy neked mindig van valami bajod.
- Tudom.
- Akkor miért mész bowlingozni?
- ...

apa nagylelkűen megengedte, hogy törjek a sportszeletéből xdDDDDDDDDDDDDD

apa beszél Brakesszal xdDDDDDDDDDDDDDDDD Brakesz:
- Jaaaaaj, hát te úgy le vagy maradva, itt úgy forognak az emberek, mint a napraforgó.

Leesett az egyik súlyzó, mikor pakoltam arrébb a széket, amin vannak. Beront apa:
- Mi történt?
- Leejtettem a súlyzót.
Szemforgatva kimegy, utána szólok:
- Ne menj messzire, mindjárt jöhetsz porszívót fogni!
Bejön anya:
- Legközelebb szóljál, hogy nincs bajod.
- Ne aggódj, ha én esek le, az nagyobbat fog csattanni. De legközelebb ordítok.

Odaviszem neki [apának - szerk.] a képet, kérdezem:
- Ez házasság előtti vagy utáni kép?
- Szerinted?
- Előtti. Mert itt még boldog voltál.
- Most se vagyok...
Anyával elkezdünk röhögni, apa:
- Nem fejeztem be a mondatot! Most se vagyok más.

Amikor nincs itthon anya, apával szétverjük egymást xdDDDDD Bár, ha itthon van, akkor is
Mert ő dobál a körmével vagy a bőrével, én nem tudom, de cserébe ütögetem meg kimarom, ő meg visszaüt meg ő is belém ereszti a körmét
Aztán kérdezi, hogy miért bántom, ha el se talál [amit hozzám vág - szerk.], én:
- Nem az a lényeg, hogy eltalál vagy sem, hanem a szándék.
- Igen, a szándék a fontos, ezt értékelni kell.
- Értékelem is ütögetéssel meg karmolással.
Meg itt volt mellettem a majom, hozzávágtam, ő visszadobta, én mérgemben levágtam a földre.
Apa:
- És anyádnak mit mondasz, ha meglátja, hogy a földön van?
- Azt, hogy öngyilkoshajlamú a majom.

Apa írja skype-on, hogy tanuljak xdDDDDDD

Apa: Na mi legyen?
Én: Mivel mi legyen?
Apa: Adjak pofont vagy ne?
Én: Ne...
Apa: Miért ne?
._.

Apa itt beszél arról, hogy mennyire eltelt az utóbbi 20 év, ha rám néz, hogy itt vagyok 16 évesen, pedig most voltam pulya... aztán kijelenti: nemsokára megdöglünk.

kimentem kidobni a chipses zacskót, mire visszajövök, a gép írja, hogy egy jack-csatlakozót kihúztak. lenézek, látom, ki van húzva a füles, visszadugom, apa röhög, anya mondja:
- Én mondtam, hogy nem hülye a gyerek.
Ezután hallom, hogy apa mondja:
- Na, most fog meglepődni...
Lenézek, nézem, mondom, mi van már megint.... aztán rájövök, hogy a másik fülest dugta be, ami meg a fejemen van, ki van húzva...

Apa Kiszel Tündéről: felgyújtanám, mint egy hernyót

Ráállok a mérlegre, apa:
- Na, mennyi? 80?
- Nem...
- 100?
- Nem...
- 80 és 100 között?
- Nem... 55...
- Hűha, dagi vagy!
és kimegy._.

apa gyógyszeres dobozzal dobál xc

Én: apa azt mondta, hogy oktondi pocok vagyok xc
Áron : legalabb nem dagizott le xs
Én: szóval szerinted is az vagyok? xc
Áron: haaaaat... nem
Én:... de a pockok is dagik xc
Áron: ezt csak apukad tudja helyrehozni xc
Én: mit? a sérült önbecsülésemet?
Áron: igen, azt
Én: azt nem lehet helyrehozni xc

Én: Jó éjszakát
Apa: Na neked nem

Én: Áron, mi legyen ebédre?
Áron: egyetek sushit
Én: nem szeretem, és apa se, se anya
Áron: akkor osztrigat
Én: azt se
Áron: kaviar?
Én: nem szeretek semmilyen vízi élőlényt
Áron: akkooooor csiga
Én: azt se szeretem. valami normális?
Áron: akkor tokleves
Én: nem, azt se szeretem. apa a töklevesre: a te fejedből? xdDDDDDDDDDDDDDD
Áron: enyemvagy tied?
Én: tied

Apa rákötötte a lábamra a számítógép töltőkábelét, majd egy csavarhúzóval szurkálta a lábamat.

Apa elkezdi: Nemsokára bizi... kikapod életed legrosszabb bizonyítványát.
A bizalom

Apa a tegnapi firkára [amit ő csinált - szerk.]:
-  Neked mi van a lábaddal?
- Valaki összefirkálta...
- Ki? Áronka?
- Te.
- Én? Én nem járok a szobádba...
- MIÉRT, ÁRON JÁR A SZOBÁMBA???
- Ezek szerint...
Aztán ököllel a karjára csaptam:
- Hé, ez fájt! Most ezt miért csináltad?
- Mert gonosz vagy.
- Te meg kretén.
És fejen vágott a fantás flakonnal
Anya: Miért bántod a gyereket?
Apa: Mert reggel olyan kis gumicukor volt.

amúgy, apának mutatok egy pocokról képet... kérdezi: ez mi?
mondom: egy pocok.
néz... néz.... néz....
én: a múltkor oktondi pocoknak hívtál...
apa: tényleg?
úgyhogy azóta pocoknak hív

Áronnak: apa azt kérdezi, hazagyalogoltál, vagy hazakergettek a kutyák?

apa: jó meleg a kezed megint, hozod a formád

én: szép az a kimono
apa: mindjárt lesz neked is kimenő a zuhanyzóba....

Én: Megyek zuhanyozni
Apa: Hova?
Én: A fürdőbe, mégis hova?
Apa: Azt hittem, Áronkához.

Apa lekapcsolja a netet, kimegyek, visszakapcsolom, jövök a szobámba, erre a pofámba világít...

Fekvőtámasznál is [gyakoroltam, apa meg figyelte - szerk.]: kitolod a segged... ne told ki a segged... másnak is így mutogatod a segged? Még mindig kitolod a segged... most hullámzol....
- Mert röhögök...
- Na, csináljad! Ez jó volt! Ez nem (összecsuklott a gyerek)

Én: Legalább ezt is túléltük [Mikulás - szerk.]
Áron: es ittunk sok pezsgot
Én: én meg ittam vizet
Áron: de jo neked xd
Én: meg bezabáltam egy csomó Kinder Schoko-Bonst
Áron: annyi csokim van nekem is
Én: Úgyhogy apa húskonzervnek hív, és azt mondta, hogy szerinte híztam fél kilót… vagy egyet
Aztán anya lefeküdt mellé, közben beleállította a könyökét apába. Apa:
- ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ, MINT EGY LÓÓÓÓÓÓÓÓÓ.... Ha nem eltörted négy bordámat és két mellékvesémet... mint egy tankhajó.... Együtt élek egy tankhajóval és egy húskonzervvel.
Utána filozofálgat:
- Ha most kimegyek beállni a kocsival, tankhajó idefekszik. Lehetőségek: vagy kiviszem a kanapét... ezt a kényelmes, szép kanapét magammal, vagy kirugdosom tankhajót az udvarra gallyat szedni.
[ez ilyen best of xdDDDDDDDDDDDDDDDDD - szerk.]


Én: meg akarom enni apa csokijait
Áron: naaa egyed, hadd rböhögjek xdddddd
Én: nem eszem, félek… kivág gépestől az ablakon
Áron: én meg azon röhöghetek xd
Én: köszönöm, Szadistáron xc
Áron: szívesen, Szadorka
Én: lehet, lopok egyet...
Áron:ha megver, kérlek vedd videóra és küldd el
Én: örülnél neki? xc amúgy se verne meg, sose ver meg
Áron: xd
Én: egyszer összekötözte az övével a kezemet és a lábamat, és úgy csikizett
Áron: xDDDDDDDDDD
Én: nem volt vicces xdDDDDDDDDDDDD

Ennyi voltam mára, sziasztok:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése