Bemutatkozás és a blogról

Üdv mindenkinek, aki erre a blogra tévedt!:)
Már korábban írtam (vagy próbálkoztam írni) blogokat, de nemigen jött össze. A legelsők körülbelül 1-2 bejegyzést kaptak, aztán megfeledkeztem róluk, vagy nem akartam tovább foglalkozni velük. Ezután baráti segítséggel sikerült létrehoznom egy saját blogot, amely a horyronie.webnode.hu volt. Voltak pillanatok, amikor sokan látogatták, írtam jó pár bejegyzést, csak az utóbbi időkben közbejött pár bökkenő:
az első és legfontosabb problémám az iskola volt. Néha a rengeteg tanulás mellett arra sem volt időm, hogy a kutyámat megetessem (ilyenkor érkezett meg apa segítsége, aki nagylelkűen bár, de morogva gondoskodott szegény állatról), nemhogy még blogot írjak.
a második probléma pedig az volt, hogy a blogot ellepték a külföldiek. Több külföldi látogatta az oldalt, mint magyar, így nem láttam értelmét az oldal folytatásának. Ráadásul a ritka bejegyzések miatt kevesen nézték az oldalt (azok is többnyire kínaiak vagy amerikaiak voltak), így úgy döntöttem, befejezem azt a blogot, és egy újat kezdek. Egy kicsit komolyabb oldalra gondoltam, így döntöttem e mellett.
A blogon többnyire az életem megosztásra való pillanatait fogom kiírni, illetve a története(i)met.
Azt hiszem, bemutatkozásnak ez megteszi, a többit úgyis megtudjátok a bejegyzésekből:) Jó szórakozást!^^

2015. július 17., péntek

Családi szösszenetek - második felvonás

Sziasztok, itt a folytatás:D

apa belém akarja kenni az almacsutkáját Q_Q

Fogom apa karját, apa:
- Mi van, gyermek, mit kapaszkodsz?
- Nem foghatom a karodat?
- Nem.
:c

Apa énekel, mondom neki:
- Örülök, hogy jó kedved van.
- Ezt legalább nem tudjátok elvenni.
- Dehogynem.
- Csak befolyásolni.
És énekel tovább: "Pap Dorka egy uborka...."

Apa: Te nagyon bamba vagy. Mondták már neked?
Én: Igen.
Apa: És ki?
Én: Te...

Apa: Örülj, hogy van apád.
Én: Örülök is.
Apa: Nem úgy néz ki... nem sokáig lesz így...
._.

Áron: imádom apukádat^^
Én: ezt mondjam meg neki?
Áron: peeersze
Én: apa: Ó, mi van, zizi lett? És Domi apukáját?
Áron: őt is nagyon

Nincs meg az egyik felsőm, gondolkodunk, hol lehet, apa: Áronkánál.

Apa: Nagyon szép vagy.
Én: Tényleg?
Apa: Tényleg.
Megfordulok, erre elkezd röhögni xc
Aztán mondom, hogy akkor felveszek egy zsákot, utána mondja: gyere már, krumpli! .... KRUMPLIS ZSÁK és megint röhög Q_Q

Téli szünetben csináltuk a szobámat, összes cuccom a nappaliban és a konyhában, a szobám pedig katasztrófaövezet.
Apa az egyik cuccomra: Miért ott van, miért nincs a szobádban?
Én: Milyen szobámban?

Apa a kenyérszeletelővel ütögette a vállam Q_Q

apa eszi a csokimat Q_Q
Apa: mivan?
Én: Az, hogy megeszed a csokimat.
Apa: Te meg elköltöd a pénzemet a szobádra

Apa: Ne érintkezz már velem.... a hideg, retek kezeddel....

Fekszek, mint egy partra vetett döglött bálna, apa bejön, elkezd röhögni: Te mit csinálsz?
- Fekszek.
- Így? - majd röhögve kimegy.

Én: Apa bejön, én zabálok és Sailor Moon Crystal-t nézek.... elkezdi: Jó étvágyat, pézsmapocok.  Hát jó._.

Áron: nem oktondi pocok?:c
Én: Mindig más vagyok, már én se tudom, mi vagyok:c
Áron: ifj tankhajo
Én: Kösz xdDDDDDDDDDD Álomka
Áron: Durka
Én: Áronhal
Áron: Drk
Én: Rn
Áron: ducni

Én: Mit egyek ma?
Áron: semmit, elhizol
most apukadat akartam utanozni
Én: Apa utánozhatatlan
Áron: true

Anya valamiért megsértődött apára, kérdeztem apától, hogy mi baja van anyának, apa megvonta a vállát:
- Mittudomén, nőből van.

Én: Apa kutyakajával akar etetni Q_Q
Áron: jol teszi:3

Videót nézek, apa bejön, nézi: Ez már megint ki?
Én: egy filmkritikus...
Apa: Értem, már megint Áronkázol...
És kimegy...

Megmostam a kezem, vizes kézzel piszkálom apa arcát. Apa rám se nézve:
- Figyelj csak... úgy háton váglak ezzel a mandarinnal - mutat az asztalra -, hogy öröm lesz nézni, ahogy szétfröccsen rajtad.

Apa: Helló, nyerítő nyeremény!
Én: Az mi?
Apa: Hát te. Egy ló.

Ül a székben, odamegyek hozzá... elkezdi: Ha itt ülnék meghalva, mit csinálnál?

apa ki akarja lyukasztani a körmével a bőrömet

Apa mérges (volt) rám, mert nem vettem fel a telefonomat
De meghúzta a hajamat meg hozzám vágta a vonalzót, szóval szerintem már nem mérges
most a vonalzóval ütöget Q_Q
Áron: nagyon sirok rajta
Én: és köcsög gyereknek meg nyomorultnak hív Q_Q most a zoknijával dobál
Áron: most komolyan?
Én: Igen, percekig dobáltuk egymást a zoknival
Áron: ti egy kulon faj vagytok

Én: Apa gonosz Q_Q
Áron: mert?
Én: Hazajövök, ő a műhelyben bütyköl, odamegyek, elkezdi: rossz hírem van... kérdezem, mi az? Apa: menjünk be...
Na, mondom, ezek vagy elválnak, vagy pedig szétment az UAZ
Áron: és?
Én: Elkezdi először, mik az ötleteim, mi a rossz hír... mondom, mondja már, mivan (elkezdtem sírni is, hogy tuti elválnak)
Aztán vagy egy perc után elkezdi: beszéltem Szilárddal (tv-s) a videóval kapcsolatban (orosz)... adott programot, amivel videót lehet letölteni, mi is válogattunk. Fel kell írni, hogy melyik videóból mit kell kivágni.
Mondom: és mi a rossz hír?
Mondja: ez
Na, itt aztán kurvára elkezdtem bőgni, mondtam, hogy már azt hittem, elválnak, válasza: az nem is rossz hír, hanem jó...
Áron: idióta xDDDDDDDDDDDDDDD

Én: Gyertek medencét ásni
Áron: miért? xDDDDDDDDDDDDDDDD
Én: apa azt mondta, hogy ássam ki a medence helyét, de egyedül nincs kedvem
Áron: igazán kedves ember xDDDDD
Én: Petra jön kapálni
most komolyan, ha apa azt mondja, lesz medence, de cserébe ki kell ásni, jönnétek segíteni? jöhettek bármikor fürdeni is
Áron: én szívesen megyek ásni, ha nincsenek otthon a szüleid xD

RTL klub, hatalmas sárral küzdenek valahol, elakadt autó, vajúdó nő, dráma, minden szar. Mutatják az utat, apa: és hol van itt sár? ... ez nekik sár?

Apa a szobámba, az íróasztalomra rakta a nőnapi cuccunkat (virág meg csoki)... csinálom a kis zacskós levesemet, ő a tésztáját, egyszer csak megkérdezi:
- Nem eszünk Bubbly-t?
- Hol van Bubbly?
- Az íróasztalodon.
- Mit keres ott?
- Várja a holnapot... gondoltam, veszek nektek valamit nőnapra, pedig te nem vagy nő...
Oszt bement a nappaliba
Tuti csak azért vett nekem Bubbly-t, mert azt ő is szereti

Pénteken is elkezdi:
- Hoztál nekem csokit?
- Honnan?
- Boltból.
- Miért?
- Mert szeretsz állítólag. De hát hazug vagy, mint anyád. Menj innen.

Ma néztem az orosz videókat, hozzám vágja a párnát, ránézek:
- Mivan?
Mutat a tv felé, nyuszi. Megvonom a vállamat, mondom:
- Ok.
Visszafordulok a videókhoz (fú, olyan videót találtam Q_Q majd elküldöm), apa:
- Köcsög.
Én: Ez mintha Áron lett volna.
Apa: Miért?
Én: Ő mondja rám, hogy köcsög vagyok.
Apa: Aha, akkor az a bajod, hogy Áronka dobott

Áron: itt ulok a zenesuliban
Én: Én meg itthon depressziózok
Áron: na, ne legyel depis
Én: Ok
Akkor mit csináljak? Akasszam fel magam? Azt kéne
Áron: beszelgess velem
Én: Beszélgessünk
Áron: mondj valamit
Én: Depresszió
Halál
Öngyilkosság
Áron: idiota
Én: Kapásból három
Ahhoz sincs kedvem, hogy telezabáljam magam csokival
Apa pizzát akart rendelni, de ahhoz sincs kedvem
Áron: nekem rendelhet
Én: Gyere ide
Áron: indulok
Én: Szólj, ha a kapu előtt vagy
Áron: ott vagyok
Én: Majd anya beenged
Áron: bocs, eljottem

Tegnap apával beszélgettünk, kérdezte, hogy bírom net nélkül. Mondom, jól. Csak bosszantó. Mondtam, hogy mikor Domival beszéltünk, Domi mondta, hogy ő nem bírná ki net nélkül. Apa kérdezte, hogyhogy, Jósvafőn is net nélkül voltunk. Mondtam, hogy miattad. Elkezd röhögni: akkor legközelebb vigyük Áronkát is?

Apa elkezdi nekem: majd jól becsajozol Szerbiában
Most meg: mi van, te nyomorult?

Én: Apa olyan, mint te
Áron: miert?
Én: Nem akartam vele játszani, ezért megsértődött. Aztán a tűzőgéppel össze akart tűzni. És most nem is nevethetek, mert csúnyán néz rám
Áron: lol
kedvelem
Én: Lehet, tényleg egy család vagyunk lélekben
Áron: lehetseges
Én: Ütöget Q_Q
Áron: jol teszi
Én: Köszi._.


Áron: unatkozok
Én: Mássz be a kerítésen, és nem fogsz
Áron: nemsr:c
Én: Miaz? Csak apa van itthon
Áron: kutya
Én: Igen, Ronie reakciójára vagyunk kíváncsiak
Áron: gonoszak
Én: Kik?
Áron: ti
Én: Mert?
Áron: meg akartok oletni
Én: Dehogy akarunk
Te mondtad, hogy bemászol
Áron: de igen
Én: Nem
Apa a lábamon fekszik
Áron:jol teszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése