Bemutatkozás és a blogról

Üdv mindenkinek, aki erre a blogra tévedt!:)
Már korábban írtam (vagy próbálkoztam írni) blogokat, de nemigen jött össze. A legelsők körülbelül 1-2 bejegyzést kaptak, aztán megfeledkeztem róluk, vagy nem akartam tovább foglalkozni velük. Ezután baráti segítséggel sikerült létrehoznom egy saját blogot, amely a horyronie.webnode.hu volt. Voltak pillanatok, amikor sokan látogatták, írtam jó pár bejegyzést, csak az utóbbi időkben közbejött pár bökkenő:
az első és legfontosabb problémám az iskola volt. Néha a rengeteg tanulás mellett arra sem volt időm, hogy a kutyámat megetessem (ilyenkor érkezett meg apa segítsége, aki nagylelkűen bár, de morogva gondoskodott szegény állatról), nemhogy még blogot írjak.
a második probléma pedig az volt, hogy a blogot ellepték a külföldiek. Több külföldi látogatta az oldalt, mint magyar, így nem láttam értelmét az oldal folytatásának. Ráadásul a ritka bejegyzések miatt kevesen nézték az oldalt (azok is többnyire kínaiak vagy amerikaiak voltak), így úgy döntöttem, befejezem azt a blogot, és egy újat kezdek. Egy kicsit komolyabb oldalra gondoltam, így döntöttem e mellett.
A blogon többnyire az életem megosztásra való pillanatait fogom kiírni, illetve a története(i)met.
Azt hiszem, bemutatkozásnak ez megteszi, a többit úgyis megtudjátok a bejegyzésekből:) Jó szórakozást!^^

2015. július 15., szerda

A tizedik osztály utolsó szösszeneteinek kiegészítése

Sziasztok:)
Takarítás közben megtaláltam egy lapot, amin még volt szösszenet, és a múltkor Szandi is mondott egyet, úgyhogy ezt a párat bepótolom, aztán már tényleg végeztem ezekkel:D

Töri
Mindez egy órán történt. Bella:
- Kimehetek a mosdóba?
- Szünetben minden további nélkül - válaszolta a tanár.
- De már nagyon kell!
- Akkor gyorsan... kivárja ezt a pár percet óra végéig.
Bence is közbeszól:
- Bella, kibírod ezt a fél órát!
Szegény Bellának már tényleg nagyon kellett:
- Tanárbácsi, én csak azt szeretném mondani, hogy nagyon rosszul érzem magam, kimehetek a mosdóba?
- Nem, Bella, még mindig nem. Kibírja ezt a pár percet.
- Bella, már csak 15 perc! - biztatta Bence is.
Tanár felszólítja Csabát és Ákost:
- Csaba királyfi és Ákos kezd!
- Azt hittem, azt tetszik mondani, hogy Csaba kimehet a mosdóba - röhögött Bence.
Szegény Bellával tényleg nagyon kicseszett a tanár ><

Opera
Mozart egyik művét, a Szöktetés a szerájból című daljátékot néztük. Eltelik fél óra, Laura felháborodottan:
- Hát ez már nem igaz! Már eltelt fél óra, és még mindig nem szerepelt Mozart! Ő a főszereplő, vagy nem?
- Laura, ő írta...

Ééés még egy, ami az elsőről jutott eszembe, szintén töri:
Nyolcosztályos versenyen voltunk Petrával, ezért erről csak jóval később értesültünk. Az osztály másik felének a tanára szintén a versenyen volt (ellenőrizni talán), ezért a mi tanárunkkal voltak összevonva. Laura jelentkezik:
- Tanár úr, kimehetek a mosdóba?
- Persze... majd ha kicsengettek.

Ennyi voltam mára, jó pihenést, kellemes nyarat!^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése