Bemutatkozás és a blogról

Üdv mindenkinek, aki erre a blogra tévedt!:)
Már korábban írtam (vagy próbálkoztam írni) blogokat, de nemigen jött össze. A legelsők körülbelül 1-2 bejegyzést kaptak, aztán megfeledkeztem róluk, vagy nem akartam tovább foglalkozni velük. Ezután baráti segítséggel sikerült létrehoznom egy saját blogot, amely a horyronie.webnode.hu volt. Voltak pillanatok, amikor sokan látogatták, írtam jó pár bejegyzést, csak az utóbbi időkben közbejött pár bökkenő:
az első és legfontosabb problémám az iskola volt. Néha a rengeteg tanulás mellett arra sem volt időm, hogy a kutyámat megetessem (ilyenkor érkezett meg apa segítsége, aki nagylelkűen bár, de morogva gondoskodott szegény állatról), nemhogy még blogot írjak.
a második probléma pedig az volt, hogy a blogot ellepték a külföldiek. Több külföldi látogatta az oldalt, mint magyar, így nem láttam értelmét az oldal folytatásának. Ráadásul a ritka bejegyzések miatt kevesen nézték az oldalt (azok is többnyire kínaiak vagy amerikaiak voltak), így úgy döntöttem, befejezem azt a blogot, és egy újat kezdek. Egy kicsit komolyabb oldalra gondoltam, így döntöttem e mellett.
A blogon többnyire az életem megosztásra való pillanatait fogom kiírni, illetve a története(i)met.
Azt hiszem, bemutatkozásnak ez megteszi, a többit úgyis megtudjátok a bejegyzésekből:) Jó szórakozást!^^

2015. július 3., péntek

A tizedik osztály utolsó szösszenetei

Sziasztok:)
Így az év vége után pár héttel jöjjenek az utolsó szösszenetek az iskolából:

Matek

- Nincs eredmény, gyök alatt mínusz van.
- Attól még van végeredmény.
- Igen, a nagy büdös nulla.

- A célom mindig az...
- A célom az, hogy jó legyek, hű társam oldalán.

Brigi: Jaj, ez már lg? Ez már L. Gabi!

- Milyen egyenletet kaptam?
- Rondát.
- Harmadfokút. Meg tudom oldani?
- Nem.
- De.

Brigi: Én régen gyűjtöttem a kristályokat.
Bence: Én a gyémántot.
Tanár: Csak még egy sincs...

Brigi: Van, aki ilyen feladatokat fejben meg tud csinálni?
Tanár: Hát, Brigi, te nem.
Bence: Még papíron se!

Brigi: A következő könnyebb lesz?
Tanár: Az egyenlőtlenségek és az egyenletrendszerek még nehezebbek.
Brigi: Na mindegy... majd jövőre.
Bence: Jövőre ugyanitt tizedikben?

Tanár: Ákos, te mit mosod a kezedet?
Ákos: Csak megmostam, mert koszos volt.
Brigi: Akkor megmosom én is!

- Mivel kezdem?
- Összevonok.
- Nem vonok össze.

Ülünk a terem előtt, várjuk a tanárt. Jön az igazgató:
- Miért nem mennek be?
- Mert be van zárva.
- Nincs nyitva? ... Miért nem kérik el a kulcsot?
- Mert nekünk nem adják ide.
- Tényleg.

Tanár: Akinek nem mennek ezek... Brigi.
Brigi: Ja, hogy ezt írni kell?

Brigi: Tanárnő, nekem lehet szabad óra?

Bence: Tanárnő büszke arra, hogy ötös lett a kémiám?

Bence: Lement a karom.
Tanár: Ne a karoddal foglalkozzál már.
Bence: De tessék nézni, nem lement?
Tanár: Hova ment le? A combodra.

Bence: I... I love you like a...
Tanár: Bence!... Nincs itt Brigi, örülök, hogy csend van... erre elkezd énekelni...
Bence: Átültettem magamba. (Mármint Brigit)

- De akkor hol van a pi per három?
- Ezen? Jó kérdés.

- Tudod, mit fogsz tanulni az egyetemen? Egy csomó mindent.

- Van egy csomó beteg, aki ír egy könyvet...

Brigi: Tanárnő nem néz ki negyvennek.
Ákos: Brigi, ennyire kell az a kettes?

Április elseje, beöltözés. Alsósoknak foglalkozások, nekünk színek. A tanár osztálya a "munkásokat" húzta, de a tanár nem tudja, mit takar a munkás. Megkérjük, hogy öltözzön be pirosba, mert azt húztuk.
Tanár: Munkásnak kell öltözni. Piros munkást még nem láttam.
Bence: Mikulás?

Brigi: Jaj, de hülye vagyok! Vagy nem... de!

- Jobb oldalt szélen az az ujjlenyomat-érzékelő?
- Nem, az a hülyeség érzékelő. Már kezd is nőni...

- Addig nem megyünk ki, amíg be nem fejezzük ezt a feladatot. Ezt Briginek köszönhetjük.
- Akkor ülünk itt még egy kicsit.

Bence nem csinál semmit órán, tanár próbál utalni arra, hogyha így folytatja, bevág neki egy egyest, és akkor nem lesz jó jegye matekból, hanem Brigihez hasonló lesz: Csak nehogy azonos jegyet kapjatok év végén.
Brigi: Kapok egy négyest?

Dani fogorvoshoz megy, Brigi felháborodott, hogy mi az, hogy lelépett matekról: Akkor megyek én is! Dolgom van.
Tanár: Hidd el, Brigi, jobban járnánk.
Brigi: Köszönöm, tanárnő, most megsértődtem!
Tanár: Legalább csend lesz öt percig.

Brigi: Ez egy új anyag, vagy most gyakorlunk?
Látszik, mennyire figyelhet órán...

Brigi: Én is vizuális vagyok.
Bence: Brigi, te egyik se vagy.
Brigi: Jóvanakkor, most megsértődtem.

Brigi: Ez egy új?
Ákos: Nem, ez ugyanaz, mint az előző.

Brigi: Jó, akkor nem szólok hozzátok!
Ákos könyörgő hangon: Ne már, Brigi, szólj már hozzám!

- Hogyan osztunk egy törtet?
- Hát nem így.
- Hát nem.

Kint megszólalt egy kocsi riasztója, már percek óta.
Bella: Hogy lehet így dudálni?
Bence: Ez riasztó... De amúgy nem, így ül, és nyomkodja.

Bella: Tanárnőnek hogy van a kisfia?
Tanár: Úgy viselkedett, mint Brigi.

Töri

- Tanár úr jó sok mindent tud.
- Nem tudok én semmit.

Tanár magyaráz: talán a legszegényebb, legcsóróbb... ne így írják már.

- A románok nagyon szeretnek minket... talán egy kanál vízben meg tudnának minket fojtani.

- Az MT az Mária Terézia?
- Nem, a Magyar Televízió.

- Annyi rendeletet hozott, hogyha azt maguknak mind el kellene olvasni, inkább emigrálnának az országból.

- Még valami, amiről nem beszéltünk, de tudják.

- Milyen államformákat tanultunk?
- Kapitalizmus.

- Milyen országgyűlések vannak Franciaországban?
- Francia.

- Milyen országgyűlések ezek, Brigi?
- Inkább elülök innen.

- Maga mondja a legértelmesebb dolgot hosszú idő után.

- Fordítsa le konyhanyelvre, amit Mari néni is megért a tyúkpiacon.

- Labda, labda, foci, labda.
Oké.

Brigi: Tanár úr, kérdezni szeretnék valamit...
Tanár: Mondja!
Brigi: De nem a témához kapcsolódik...
Tanár: Ennek én nagyon örülök...
Brigi: Tényleg lesz harmadik világháború?
Gabox: Nem, csak mi halunk meg.

- Szerintem itt félbe fogunk szakadni, mint a magyar labdarúgás.

Brigi csak nem tud leszakadni a témáról: De... most... tanár úr szerint lesz harmadik világháború?
Tanár: Érettségi lesz hamarosan.
Brigi: De én úgy félek!
Tanár: Tanuljon inkább, ne féljen!

- A dögvész üljön ki az arcodra.

Rendek Bence szerint: Azonos nemű társadalmi csoportok.

Rendi országgyűlés és nemzetgyűlés különbsége Bence szerint: A rendinél csak a rendeket, a nemzetgyűlésnél meg odaviszik az egész nemzetet.

- Kik azok a politikai foglyok?
- Olyan emberek, akiket elfogta.

Tanár: Code Napoleon... Code Civil...
Én magamban: Code Geass

Bence: Úgy néz ki, mint egy világháborús veterán vagy egy náci újságíró.

Bence: Tanár úr volt fodrászatban?
Tanár: Bence, Napóleonnál tartunk.

Bence: Tanár úr, kérelmezem Bella kizavarását!

Bella: Tanár úr, kimehetek a mosdóba?
Tanár: Majd ha kicsengettek.

Tanár: Bella, forradalmi hullámot kezdje el. (olvasni)
Bella: Nem akar Ákos beszélni erről? (azt hiszi, vettünk ilyet, és felelnie kell belőle)
Tanár: Nem hiszem, hogy Ákost Bellának hívják.

Tanár bejön: Egy jó és egy rossz hírem van, melyikkel kezdjem?
Mindenki: a rosszal.
Tanár: Messze még a nyár... A jó hír pedig az, hogy álljanak fel, megyünk az orvosi szobába.
Bence: Miért, tanár úr rosszul van?

Brigi jelentkezik, tanár felszólítja. Brigi: Tanár úrnak nincsen zsebkendője?

Bence: Napóleon szerint ki volt a nagyobb hadvezér, tanár úr vagy Caesar?

- Ne értsük szó szerint, de szó szerint is érthetjük.
Oké

Tanár: Maguk olyanok, mint a kis elefánt. Tudják, milyen a kis elefánt? Brigi.
Brigi: Kíváncsi, nem?
Tanár: Nehezen tanul, de könnyen felejt.
Brigi: De kíváncsi is, nem? Azért van a kíváncsi fáncsi.
Tanár: Brigi, maga mindig hülyeségeket mond.

Csabi 58-kor: Megyek pisilni.
Mi: Írunk.
Csabi: Miből írunk?

- Elég gyengusra sikerültek.

Brigi: Fáj a fejem...
Tanár: Tudja, hol szokott fájni, ugye? Jó, ez aljas volt...
Brigi: Tudom, már megkaptam párszor.
Bella: Miért, hol szokott fájni?
Brigi: Ahol a leggyengébb.
Tanár: Ezt nem én mondtam, jó? Bocs.

- Tudom, hogy pofátlanság korán reggel ilyen hülyeséget kérdezni.

Mi a reformkor?
Bence: Valamilyen kor újjáélesztése.
Tanár: Minket kell majd újjáéleszteni, ha ilyen hülyeséget mondanak.

Tanár: Szétszedik az iskolát. Maguknak nem lesz iskolájuk a nap végére.
- Hálistennek.

- Miért kell kármentesíteni a nemességet?
- Hogy ne balhézzanak.

Brigi: Jó az új táskám, tanár úr?
Tanár: Nagyon jó, a szintjének megfelel.

Tanár: Mit tudnak Kossuth Lajosról.
Bence: Elfogyott a regimentje.

- Én magukat egy értelmes társaságnak tartom, még ha ezt néha ügyesen titkolják is.

Bence: Megbeszéljük akkor a pirosba öltözést?
Tanár: Nem beszéljük meg.
- De azt tetszett mondani, hogy megbeszéljük.
- Igen, a történelmet.

- Bence, ne itt aludjon!
- Csak pihizek.

- Most a nőket hagyjuk ki ebből a buliból.

- Vörösmarty azért ismerős terület.

- Ami késik...
- ... az lassan jön.

Bejött egy darázs, ami felbolydította az osztály életét. Tanár azt mondja, ne foglalkozzunk vele. Bence kétségbeesetten a tanárnak: Hát mekkora már! Nézze már!
Brigi: Tanár úr, megnézhetem?

- Maguk ritka rafináltak.

- Meséljen tanár úr a gyerekkoráról!
- Történelem óra van.
- Az már történelem!

- Mondja a nevét, de ne a magáét!

- Ákos, tud halkan maradni?

Opera

- Miért nem szúrja hátba?
- Mert akkor véget ér a darab.

Induláskor/érkezéskor/akármikor be kell húzni, ki van itt.
Balázs: Engem húzzál be mindenhova.
Gabox: Hülyegyerek, lehet, hogy addig megdöglesz.

Vonaton kinyílik az ablak. Elkezdi Barbi (évfolyamtárs): Azt hittem, kirepülünk az ablakon!

Osztálykirándulás

- Hallgatóztok zenét?

- Ez milyen foci? Ez baseball? Ú, nézzünk baseballt!

Köszönöm, hogy elolvastátok, kellemes nyarat mindenkinek!^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése