Bemutatkozás és a blogról

Üdv mindenkinek, aki erre a blogra tévedt!:)
Már korábban írtam (vagy próbálkoztam írni) blogokat, de nemigen jött össze. A legelsők körülbelül 1-2 bejegyzést kaptak, aztán megfeledkeztem róluk, vagy nem akartam tovább foglalkozni velük. Ezután baráti segítséggel sikerült létrehoznom egy saját blogot, amely a horyronie.webnode.hu volt. Voltak pillanatok, amikor sokan látogatták, írtam jó pár bejegyzést, csak az utóbbi időkben közbejött pár bökkenő:
az első és legfontosabb problémám az iskola volt. Néha a rengeteg tanulás mellett arra sem volt időm, hogy a kutyámat megetessem (ilyenkor érkezett meg apa segítsége, aki nagylelkűen bár, de morogva gondoskodott szegény állatról), nemhogy még blogot írjak.
a második probléma pedig az volt, hogy a blogot ellepték a külföldiek. Több külföldi látogatta az oldalt, mint magyar, így nem láttam értelmét az oldal folytatásának. Ráadásul a ritka bejegyzések miatt kevesen nézték az oldalt (azok is többnyire kínaiak vagy amerikaiak voltak), így úgy döntöttem, befejezem azt a blogot, és egy újat kezdek. Egy kicsit komolyabb oldalra gondoltam, így döntöttem e mellett.
A blogon többnyire az életem megosztásra való pillanatait fogom kiírni, illetve a története(i)met.
Azt hiszem, bemutatkozásnak ez megteszi, a többit úgyis megtudjátok a bejegyzésekből:) Jó szórakozást!^^

2015. április 30., csütörtök

Szerintem: 2015 tavaszi szezon - az első részek alapján

Sziasztok:)

Új szezon, új animék, s én is követek párat. Ezekről szeretnék egy kis véleményt írni:)

Dungeon ni Deai wo Motomeru no wa Machigatteiru no Darou ka (DanMachi):
Úgy kezdtem bele, hogy sokan dicsérték, így gondoltam, biztos jó lesz. Szeretem is az ilyen fantasy világban játszódó darabokat, főleg, mivel ez "valóságként" van beállítva, nem pedig egy játék (mint pl. Sword Art Online). Egész jól kezdett, de aztán olyan kapkodóssá vált a történet. Grafika nekem annyira nem jött be, a szinkronhangok tetszetősek, a szereplők az openinggel és az endinggel együtt elmennek. Eddig 10/7


Kekkai Sensen:
Az anime, ami olyan, mint a Durarara!! és a Hamatora, csak még elborultabb. Bár eddig a történet nem nagyon halad sehova, de nézeti magát, jópofa, lehet rajta röhögni, a szereplők nagyon jók, a zene, az opening és az ending pedig különösen jó és fülbemászó. A szezon egyik pozitív csalódása, pontozás még elválik, eddig 8-9 között mozog, attól függ, mit kezdenek a történettel.


Ore Monogatari!!:
Az egyik legjobb shoujo, amit láttam, már most kijelentem, pedig csak az első 3 részt láttam belőle. Hihetetlenül aranyos, vicces, szeretni való, a szereplőket pedig egyszerűen imádom! Engem megvett kilóra. A grafika a már megszokott shoujo-stílusban tündöklik (csillognak a szemek, rózsaszín szalagok, virágok, és egyebek repkednek a szereplők körül, pirulás van ezerrel). De ami megvett, az az, hogy nem egy tipikus shoujo, amiben a szereplők 10, 15, 20, 100, 3834874 részen/fejezeten át kerülgetik egymást, mint a forró kását, illetve nem megy át a történet szerelmi háromszögbe. Ráadásul a főhős se az a tipikus szépfiú, viszont arany szíve van, amivel egyszerűen belopta magát az én szívembe is. A legjobb barátja viszont már "tipikus szépfiú", első részek alapján a rideg, bunkó fajtából, de NEM. Legalább akkora szíve van, mint a főszereplőnek. A lányka pedig imádnivaló. 10/10, tényleg megvett.


Owari no Seraph:
A szezon másik nagy meglepetése. Talán a szezon egyik legjobb kezdése volt, bár sokan a Shingeki no Kyojinhez hasonlítják, szerintem abszolút nem hasonlít egymásra a két anime.
Érvek és ellenérvek:
- az emberiség a pusztulás szélén - ezerhatszázhuszonnyolc anime van, ami erről szól.
- a világot egy olyan faj uralja, aki ellen az embereknek látszólag alig van esélye - nem uralja itt MÉG senki. Míg a Shingekiben az óriások már valóban uralják az embereket, az Owari no Seraphban a vámpírok még csak világuralomra TÖRNEK.
- a főhöst gyerekkori trauma éri családtagja elvesztése miatt - más animében is van ilyen, de míg a Shingekiben "csak" Eren anyja hal meg, itt Yu-kunnak az egész "családja" (ráadásul nem is a valódi családja).
- a főhös felesküszik, hogy elpusztítja az embereket elnyomó faj minden egyes tagját - jó, ez egyezik.
Na, a kis kitérő után, de ez már nagyon kikívánkozott belőlem, elnézést: Yu-kun egy tipikus shounen főhős, sőt, még azoknál is tipikusabb, a legirritálóbb fajtából (lásd: Eren Jaeger), de MÉG nem utálom, mert azért leverik őt (mondjuk Erent is leverték lol... kedvenc részem volt... jó, nagyon utáltam a gyereket, elnézést). Ettől függetlenül a szereplők többsége szimpatikus (Shinoa, Guren, 'Báthory Feri' és Mika az élen), a történet tetszik, nem unom a részeket, grafika néhol kiemelkedően jó, néhol elég silány, de a kedvencem: A ZENE. Az endinget már most rongyosra hallgattam, mi lesz itt, ha kijön az album? Szóval nekem a szezonból ez lett a kedvenc, pedig semmi kiemelkedő nincs benne, és kedvencek közé se fog menni, de 9 pontot előreláthatóan megérdemel. Bár lesz második évad is, szóval ez az évadot akár a szereplők bemutatására is felhasználhatják, nagyobb cselekménymozgás nélkül.



Plastic Memories:
A szezon drámafaktora, az első része meg is siratott. A következő részek viszont már a szereplők bemutatásával mennek, szóval a történet leülni látszik, de aztán végül csak újra beindul. Vannak benne jó poénok, de remélem, hamarosan jön a drámázás is, mert ki vagyok éhezve az ilyen darabokra. Kedvenc nem hiszem, hogy lesz belőle, de kellemes kikapcsolódás. A grafika kellemes, én 8 pontot adnék rá egyelőre.


Shokugeki no Souma:
Két szó: NAGYON PERVERZ. De tényleg. Nem zavarnak a perverz animék, de ez azért kiakaszt, hogy az étel áll a perverzitás középpontjában. Ettől függetlenül tényleg szórakoztató, az ételek pedig képernyőn keresztül is vonzóak... egészen addig, amíg meg nem tudom, miből készülnek (nagyon válogatós vagyok). Kíváncsi vagyok, mi sül ki ebből, mert kb. kéthetente merek egy részt megnézni. Értékelni még nem tudom, sajnálom.


Yamada-kun to 7nin no Majo TV:
A szezon másik perverz, beteg animéje, mégse akasztott ki annyira, mint szegény Souma. Szórakoztató, nézeti magát, grafikailag is rendben, az opening nagyon jó, a karakterek jópofák, a cselekmény meg ütős. Aki nem bírja az azonos neműek közötti csókot, az ne kezdjen bele! Nem yaoi, yuri, shounen-ai vagy shoujo-ai, egyszerűen csak így hozta a történet, hogy meg kellett történnie ezeknek a dolgoknak. Ráadásul úgy látszik, hamarosan kiderülnek, hogy kik/mik is ezek a "boszorkányok"... Van egy olyan érzésem, hogy a szezon meglepetése lesz számomra, így értékelni még nem akarom.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése