Bemutatkozás és a blogról

Üdv mindenkinek, aki erre a blogra tévedt!:)
Már korábban írtam (vagy próbálkoztam írni) blogokat, de nemigen jött össze. A legelsők körülbelül 1-2 bejegyzést kaptak, aztán megfeledkeztem róluk, vagy nem akartam tovább foglalkozni velük. Ezután baráti segítséggel sikerült létrehoznom egy saját blogot, amely a horyronie.webnode.hu volt. Voltak pillanatok, amikor sokan látogatták, írtam jó pár bejegyzést, csak az utóbbi időkben közbejött pár bökkenő:
az első és legfontosabb problémám az iskola volt. Néha a rengeteg tanulás mellett arra sem volt időm, hogy a kutyámat megetessem (ilyenkor érkezett meg apa segítsége, aki nagylelkűen bár, de morogva gondoskodott szegény állatról), nemhogy még blogot írjak.
a második probléma pedig az volt, hogy a blogot ellepték a külföldiek. Több külföldi látogatta az oldalt, mint magyar, így nem láttam értelmét az oldal folytatásának. Ráadásul a ritka bejegyzések miatt kevesen nézték az oldalt (azok is többnyire kínaiak vagy amerikaiak voltak), így úgy döntöttem, befejezem azt a blogot, és egy újat kezdek. Egy kicsit komolyabb oldalra gondoltam, így döntöttem e mellett.
A blogon többnyire az életem megosztásra való pillanatait fogom kiírni, illetve a története(i)met.
Azt hiszem, bemutatkozásnak ez megteszi, a többit úgyis megtudjátok a bejegyzésekből:) Jó szórakozást!^^

2014. január 26., vasárnap

Krumpli és Jonatánalmahúsgombóc csodálatos kalandjai képekben

Domi megcsinálta a hajamat, mert elegem volt, hogy folyton az arcomba lógott. Ezt muszáj volt lefotózni, a mérgesmadaram társaságában (rohadt ijesztő vagyok, mikor mosolygok o.o) De Domi szerint tök cuki lett.
  

 Le kellett fotóznom a DVD-lejátszónak azt a cuccát, ami nem tudtam, mi, és hogy hogy dugjam be, de apa megoldotta. Bár, én attól féltem, hogy agyonvágja az áram, nem történt semmi baj.

 Amit az előző bejegyzésből véletlenül kihagytam, így most kell leírnom. Szóval, Domival elkezdtük beszélni, hogy akár testvérek is lehetnénk. Mire én azt mondtam, hogy szerintem nincs annyi különbség közöttünk. Elkezdtem számolni a karomon (!!), hogy hány hónap különbség van közöttünk. 4 hónap jött ki. Mondom, ez így nem jó. Nos, igen, mivel nem '99 volt előbb, hanem '98, így nem csoda, hogy elszámoltam xdDDDDD Végül csak sikerült kiszámolni: '98 áprilisától felírtam minden hónapot '99 decemberéig...

 A végeredmény 19 hónap és 26 nap lett. Tehát lehetnénk testvérek. Jobb eredmény a 4 hónap és 4 naphoz képest xdDDDDD

 Tesco gazdaságos Jonathán alma (és húsgombóc) vagyok. Fak je.

 Domi meg egy krumpli. Neki nem tetszik ez a kép, de ha már az én arcomat láttátok, ő se maradjon ki :') (nem, Krumpli, nem szedem le. Azért se)

 Végül lehajtotta a fejét, így nem vághat hülye arcot. 

 Matekoztunk. Megállapítottuk, hogy a fordított gondolkodás jó dolog.

 Itt már nem matekoztunk. A "Szeretünk, Rev!" táblánk első szakasza (ez tényleg olyan, mintha valami Rev-fanatikus hülyék lennénk). 

 Asszem, ez a "Szeretünk, Rev!" táblánk végleges formája. Ez tényleg beteges.


 Domi szeret séta közben fotózni. 

 Szerintem tök szép képeket csinál amúgy.

 Jó, nem pofázok többet, csak csodáljátok a képeket:3






 Tök jó lett ez a kép szerintem, akkor is, ha belecsúszott Domi kesztyűje ><







 Ez pedig a szókeresőnk:D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése