Bemutatkozás és a blogról

Üdv mindenkinek, aki erre a blogra tévedt!:)
Már korábban írtam (vagy próbálkoztam írni) blogokat, de nemigen jött össze. A legelsők körülbelül 1-2 bejegyzést kaptak, aztán megfeledkeztem róluk, vagy nem akartam tovább foglalkozni velük. Ezután baráti segítséggel sikerült létrehoznom egy saját blogot, amely a horyronie.webnode.hu volt. Voltak pillanatok, amikor sokan látogatták, írtam jó pár bejegyzést, csak az utóbbi időkben közbejött pár bökkenő:
az első és legfontosabb problémám az iskola volt. Néha a rengeteg tanulás mellett arra sem volt időm, hogy a kutyámat megetessem (ilyenkor érkezett meg apa segítsége, aki nagylelkűen bár, de morogva gondoskodott szegény állatról), nemhogy még blogot írjak.
a második probléma pedig az volt, hogy a blogot ellepték a külföldiek. Több külföldi látogatta az oldalt, mint magyar, így nem láttam értelmét az oldal folytatásának. Ráadásul a ritka bejegyzések miatt kevesen nézték az oldalt (azok is többnyire kínaiak vagy amerikaiak voltak), így úgy döntöttem, befejezem azt a blogot, és egy újat kezdek. Egy kicsit komolyabb oldalra gondoltam, így döntöttem e mellett.
A blogon többnyire az életem megosztásra való pillanatait fogom kiírni, illetve a története(i)met.
Azt hiszem, bemutatkozásnak ez megteszi, a többit úgyis megtudjátok a bejegyzésekből:) Jó szórakozást!^^

2013. december 21., szombat

Téli hangulat

Sziasztok:)
Nagy unalmamban, orosz zene hallgatás közben, az ablakon kibámulva döbbentem rá egy apróságra a szünettel kapcsolatban: rohadtul nincs téli hangulatom. Ugyan ez volt nyáron is, az egész nyár úgy telt el, hogy egyszer sem éreztem igazán azt a tipikus nyári közérzetet.
Jelen esetben is így vagyok. Nem tudok semmit kezdeni magammal, csak fetrengek a házban, hol gépezek, hol olvasok, hol a telefonomon játszok, de úgy igazán semmi nem tud lekötni. Ha pedig kinézek az ablakon, nem látok mást, csak szürkeséget.
Valószínűleg karácsonyi hangulatom se lesz, bár az szerintem már elég régóta nincs.
Anya próbált feldobni azzal, hogy mutatott egy, a nevemmel díszített, becsomagolt dobozt, de csak azt érte el vele, hogy felvontam a szemöldökömet, és két lehetőséget adtam a doboz tartalmát illetően:
- SD-kártya (vagy memóriakártya, kinek melyik név tetszik jobban), mivel a jelenlegi nemcsak kicsi, de rossz is - de a doboz nagynak tűnik hozzá
- Frau-nyaklánc, de erre kb. annyi az esély, mint az, hogy most elkezd szakadni a hó.
Rázogatva inkább ékszernek tűnik ><
Aztán anya betette a Dirty Dancing 2-t, amit hármunk közül egyedül ő szeret, majd bement apával a városba. Szóval én inkább YT-n kerestem egy albumot, és azt hallgatom (The Red Army Choir - az Orosz Hadsereg kórusa), mert már tényleg nem tudok mit kezdeni magammal.
Még mangát se tudok olvasni, mert az AnimeAddicts szervere megint problémázik.
Így elfoglaltságnak marad:
- TV nézés: a semmittevés mellett az egyik dolog, amit utálok, így ez kilőve
- Filmnézés: mivel nem tudok fél óránál több időt valamire összpontosítva tölteni, ezért ez kilőve
- Zenehallgatás: mellette kéne még valamit csinálni >< ez a mangaolvasás lenne, de fentebb már említettem, hogy ez nem fog most összejönni
- Írás: most még ehhez sincs kedvem
- Animenézés: zenehallgatással nem összeegyeztethető, ráadásul a Bakemonogatari rohadtul nem tud lekötni, fogalmam sincs, hogy szenvedtem el magam a nyolcadik részig ><
- Tanulás: esküszöm, a végén még ezt fogom csinálni xdDDDDDD leskandálom a szöveggyűjteményt ><
- Olvasás: már csak 60 oldal maradt a könyvből, amit olvasok, így lehet, hogy ezt is megejtem a tanulás mellett
- Takarítás: jó ötlet lenne befejezni
- Körömfestés: semmi haszna nincs, de legalább lekötöm magam vele ><
Ti mivel fogjátok tölteni a szünetet? Mit csináltok, ha unatkoztok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése