Bemutatkozás és a blogról

Üdv mindenkinek, aki erre a blogra tévedt!:)
Már korábban írtam (vagy próbálkoztam írni) blogokat, de nemigen jött össze. A legelsők körülbelül 1-2 bejegyzést kaptak, aztán megfeledkeztem róluk, vagy nem akartam tovább foglalkozni velük. Ezután baráti segítséggel sikerült létrehoznom egy saját blogot, amely a horyronie.webnode.hu volt. Voltak pillanatok, amikor sokan látogatták, írtam jó pár bejegyzést, csak az utóbbi időkben közbejött pár bökkenő:
az első és legfontosabb problémám az iskola volt. Néha a rengeteg tanulás mellett arra sem volt időm, hogy a kutyámat megetessem (ilyenkor érkezett meg apa segítsége, aki nagylelkűen bár, de morogva gondoskodott szegény állatról), nemhogy még blogot írjak.
a második probléma pedig az volt, hogy a blogot ellepték a külföldiek. Több külföldi látogatta az oldalt, mint magyar, így nem láttam értelmét az oldal folytatásának. Ráadásul a ritka bejegyzések miatt kevesen nézték az oldalt (azok is többnyire kínaiak vagy amerikaiak voltak), így úgy döntöttem, befejezem azt a blogot, és egy újat kezdek. Egy kicsit komolyabb oldalra gondoltam, így döntöttem e mellett.
A blogon többnyire az életem megosztásra való pillanatait fogom kiírni, illetve a története(i)met.
Azt hiszem, bemutatkozásnak ez megteszi, a többit úgyis megtudjátok a bejegyzésekből:) Jó szórakozást!^^

2013. december 20., péntek

2013 utolsó tanítási napja

Sziasztok!:)
Számomra teljesen hihetetlen, hogy megvolt az év utolsó tanítási napja is. Ráadásul, nem is zártam olyan rossz évet, mint gondoltam.
De, aminek a legjobban örülök, hogy végül nem írtunk ma se magyarból, se bioszból:D
Igazából a mai nap nem adott semmi újat.
Első óránk fizika volt, de nem volt fizikatanár, így hát egy biosz-föci szakos tanárnő, Andinéni (én a tanárok/tanárnők nevét szinte mindig egybeírom, mert így olyan kawaii) jött be helyettesíteni. Jégkorszak 4-et néztünk volna, de a gép olyan lassú volt, hogy fél óra múlva tudta csak elkezdeni a lejátszást.
Ezután (bár én szívesebben néztem volna tovább a mesét) rajz következett, a "kedvenc" tantárgyam (szigorúan az énekkel és tesivel együttvéve). Szerencsénkre a rajztanár nem csináltatott velünk semmit, így én 45 percen keresztül ültem, és bámultam ki a fejemből (néhanapján Petrát piszkáltam, de amúgy tényleg csak egy helyben ültem).
Majd duplamagyar (a másik kedvenc egybeírandó szavam) jött, ami 1,5 óra skandálást jelentett.
Ötödik órában a rettegett tantárgy, biosz jött, amiből először úgy volt, hogy cetlit írunk, de végül nem írtunk. Helyette a Gyakornokok című, állítólag vígjáték filmet néztük, amiben talán össz-vissz kétszer mosolyodtam el (nevetni... hát, ha egyszer nevettem, sokat mondok), a többi jelenetet tipikus WTF-fejet vágva néztem végig (pedig én rohadtul szeretem a vígjátékokat), és azt hittem, halálra unom magam.
A következő óra matek volt, Norbit-nézéssel (ez a film már egy fokkal jobb volt, legalább párszor vicces volt).
Utolsó óra pedig dráma volt, amin Activity-t játszottunk. Nos, egész jó volt, ráadásul hamarabb kezdtük, így hamarabb elmehettünk.
Aztán hazabuszozás következett, pont kifogtam egy hetest (amin két kiscsaj azzal szórakozott, hogy folyton jeleztek, mikor le se szálltak - micsoda rosszkislányok, szánalmas gyökerek), aztán a Pirosházhoz lesétáltam, ott vártam a négyest. Szerencsémre szinte üres volt a busz, végig egyedül ültem a kétszemélyes helyen, amit meg tudnék szokni:D
Majd hazajöttem, ebédeltem (palacsintaaa <3), majd bevetettem magam a nappaliba, és folyamatosan vándorolva gépeztem (anya épp a karácsony előtti nagytakarítást csinálja, ezért a kanapé teljesen foglalt, az egyik fotel (ami rohadt kényelmetlen), illetve a föld maradt. Jelenleg a földön ülök, háttérben meg a francia Rómeó és Júlia megy (anya nomtom hány év után megtalálta a DVD-t). Én a magyar változatot jobban szeretem, de anya meg ezért van oda ><
Egyelőre ennyi voltam:D (ha mással nem is, vasárnap a második Castaway-résszel jövök)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése