Bemutatkozás és a blogról

Üdv mindenkinek, aki erre a blogra tévedt!:)
Már korábban írtam (vagy próbálkoztam írni) blogokat, de nemigen jött össze. A legelsők körülbelül 1-2 bejegyzést kaptak, aztán megfeledkeztem róluk, vagy nem akartam tovább foglalkozni velük. Ezután baráti segítséggel sikerült létrehoznom egy saját blogot, amely a horyronie.webnode.hu volt. Voltak pillanatok, amikor sokan látogatták, írtam jó pár bejegyzést, csak az utóbbi időkben közbejött pár bökkenő:
az első és legfontosabb problémám az iskola volt. Néha a rengeteg tanulás mellett arra sem volt időm, hogy a kutyámat megetessem (ilyenkor érkezett meg apa segítsége, aki nagylelkűen bár, de morogva gondoskodott szegény állatról), nemhogy még blogot írjak.
a második probléma pedig az volt, hogy a blogot ellepték a külföldiek. Több külföldi látogatta az oldalt, mint magyar, így nem láttam értelmét az oldal folytatásának. Ráadásul a ritka bejegyzések miatt kevesen nézték az oldalt (azok is többnyire kínaiak vagy amerikaiak voltak), így úgy döntöttem, befejezem azt a blogot, és egy újat kezdek. Egy kicsit komolyabb oldalra gondoltam, így döntöttem e mellett.
A blogon többnyire az életem megosztásra való pillanatait fogom kiírni, illetve a története(i)met.
Azt hiszem, bemutatkozásnak ez megteszi, a többit úgyis megtudjátok a bejegyzésekből:) Jó szórakozást!^^

2013. december 16., hétfő

A 'Hogyan tegyük tönkre a diákok téli szünetét?'-akcióról

Sziasztok!:)
Általános problémám: iskola.
Mióta kilencedikes lettem, rohadt sok órám van egy héten (és még így is összetehetem a kezemet, mert még mindig jobban jártunk, mint a tagozatosok), főleg az "általános iskolához" (nyolcosztályos gimnázium első négy éve) képest. Heti 35 óra (napi hét órának felel meg), 5 tesivel és 5 orosszal. Leghosszabb napom a kedd, amikor 7:10-től 14:20-ig vagyunk iskolában, utolsó két óra dupla orosz. Nem baj, hozzászoktunk. Amúgy nem, de muszáj.
Szóval, hogyan is lehet tönkretenni a téliszünetet?
Egyszerűen! Íme, a hozzávalók:
- Írassunk meg a szünet előtt 2 (vagy már három?) héttel egy rohadt nehéz, érettségi szövegértést, és természetesen az utolsó héten osszuk ki! Természetesen piros jegyként kerüljön be a naplóba.
- Az utolsó héten írassunk irodalom és nyelvtan témazárót! Előtte még ordítsuk le a diákok fejét, hogy ők nem dönthetnek arról, szünet előtt vagy szünet után írjunk (az ordítás előtt mindenképpen ajánljuk fel a két lehetőséget)! Az egyik témazárónak mindenképpen péntekre kell esnie.
- Írassunk még biológia cetlit is, kollektív büntetés címszóval! Elvégre, ha egy ember nem bírja befogni a száját, a többinek is szívnia kell.
- Írassunk még kémia cetlit is, olyan számításból, amit senki sem ért! Még szünet előtt osszuk ki!
- Adjunk fel egy rakás megtanulandó verset év elején, de lehetőleg ne mondjuk meg, mikorra kérjük! A lelkiismeretes gyerek hátha áttanulja a téli szünetet.
- Írassunk még matek cetlit csütörtökön is, fogalmakból! Arra a napra még úgyse kell tanulni.
- Osszunk ki minden dolgozatot, amit valaha írtunk! A gyerek hadd tanulja át a szünetet, hogy javítani tudjon.
- Emellett természetesen az összes többi tantárgyból szünet után írassunk! (bár az még szerintem a jobbik eset)
- A legjobb pedig: péntek, 7. óra: dráma

Már fáj a fejem a tanulástól. Holnapra csak és kizárólag a nyelvtan témazáróra tanultam. De tuti felelünk még föciből is, mert csak így mókás az egész.
Tehát a tanárok szépen összeesküdtek ellenünk így 2013 utolsó tanítási hetére.
A tagozatosok pedig péntek hatodik órában írnak dolgozatot, nekik is jól záródik az év.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése