Bemutatkozás és a blogról

Üdv mindenkinek, aki erre a blogra tévedt!:)
Már korábban írtam (vagy próbálkoztam írni) blogokat, de nemigen jött össze. A legelsők körülbelül 1-2 bejegyzést kaptak, aztán megfeledkeztem róluk, vagy nem akartam tovább foglalkozni velük. Ezután baráti segítséggel sikerült létrehoznom egy saját blogot, amely a horyronie.webnode.hu volt. Voltak pillanatok, amikor sokan látogatták, írtam jó pár bejegyzést, csak az utóbbi időkben közbejött pár bökkenő:
az első és legfontosabb problémám az iskola volt. Néha a rengeteg tanulás mellett arra sem volt időm, hogy a kutyámat megetessem (ilyenkor érkezett meg apa segítsége, aki nagylelkűen bár, de morogva gondoskodott szegény állatról), nemhogy még blogot írjak.
a második probléma pedig az volt, hogy a blogot ellepték a külföldiek. Több külföldi látogatta az oldalt, mint magyar, így nem láttam értelmét az oldal folytatásának. Ráadásul a ritka bejegyzések miatt kevesen nézték az oldalt (azok is többnyire kínaiak vagy amerikaiak voltak), így úgy döntöttem, befejezem azt a blogot, és egy újat kezdek. Egy kicsit komolyabb oldalra gondoltam, így döntöttem e mellett.
A blogon többnyire az életem megosztásra való pillanatait fogom kiírni, illetve a története(i)met.
Azt hiszem, bemutatkozásnak ez megteszi, a többit úgyis megtudjátok a bejegyzésekből:) Jó szórakozást!^^

2013. december 15., vasárnap

Magamról pár szót

Sziasztok!:)
Úgy gondoltam, most talán magamról volna érdemes írnom.
1998. április 14-én születtem, aki jó matekos, kiszámíthatja, hogy hamarosan (5 hónap múlva) 16 éves leszek.
Dorkának hívnak, és elég érdekes körülmények között kaptam ezt a nevet. Anya mindenáron Esztert akart, apa viszont hallani sem akart róla. Aztán anya meglátott egy cikket Gryllus Dorkáról, és ez a szó hagyta el a száját:
- Dorka.
Apa felkapta a fejét, és mondta:
- Ez jó lesz!
Így lettem Dorka.
Én nem szeretem ezt a nevet, rövid, nyomi (ugye a Dorottya becéző formája), semmilyen. De már megszoktam. Igazából, hogyha nevet kéne adnom magamnak, nem tudnék, mert nem találtam még olyan nevet, amit magamnak tudhatnék (legyen ez "művésznév", becenév, vagy bármi).
Nyíregyháza, Sötét Szabolcs megyeszékhelyének városrészének tartott Orosán élek. Szeretek itt lakni, bár semmi sem történik errefelé. Ha valamihez hasonlítanom kéne Nyíregyházát és környékét, az a Tizenkettedik Körzet lenne, Suzanne Collins ÉV-trilógiájának alapján. Csak nekünk még szenünk sincs.
Egyke vagyok, egyedüli testvérem a kutyám, Ronie. Szüleimmel élek együtt egy egyszerű (ez olyan, mintha figura etymologica lenne ><) kertes házban.
A város egyik "elit" iskolájába járok (Gyakori, így szeretlek <3), kitűnő tanuló vagyok (idén félévkor necces, hogy az leszek-e, mondjuk tavaly félévkor se voltam, év végére már kitűnő lettem). Büszke vagyok erre, és örülök annak, hogy 8 éven keresztül kitűnő voltam, nem szeretném ezt a szintet lerontani.
Két lányt neveznék legjobb barátnőmnek, akiket bejegyzéseimben sokszor fogtok olvasni: Petra és Domi. Vannak pillanatok, amikor fogom a fejemet miattuk, de imádom őket:D
Rajtuk kívül még három lány gyarapítja baráti társaságomat: Kinga, Vivien és Dorottya. Anno mind a hárman osztálytársaim voltak, de Vivien és Dorottya átmentek angol tagozatra, Kinga maradt osztálytársnak. Dorottyával oroszon találkozunk, Viviennel pedig hetente párszor sikerül összefutni a suliban.
Barátom nincs, nem is volt, nem vagyok szerelmes se (max. könyv- anime- mangaszereplőkbe). Így hát szerelmes nyáladzások nem lesznek (max. könyvekkel, animékkel, mangákkal kapcsolatban).
Nagyon szeretek írni. A történetek világába szoktam menekülni a hétköznapok előtt. Szerintem hatalmas fantáziával áldott meg a sors, ennek nagyon örülök, mert így egy egyszerű napot is ki tudok színezni.
Rossz szokásaim közé tartozik a hihetetlen rendetlenségem. Én és a takarítás valahogy sosem illettünk össze. Ettől függetlenül, ha néhanapján rám jön a takarítási láz, akkor azt alaposan próbálom megoldani, hogy minél tovább megmaradjon a rend. Igénytelen viszont nem vagyok.

Most pedig következzen néhány sablondolog:
Kedvenc étel: nincs. Nem szeretek enni >< ha nem lenne szükségünk táplálékra, tuti nem ennék semmit
Kedvenc ital: na, ez sincs. Igazából nagyon keveset is iszok. Az is csak víz. Szénsavas innivalókat látni sem bírok, nem bírja a torkom.
Kedvenc film: ... hátömm, ez sincs. Nem szoktam filmeket nézni.
Kedvenc mese: na, végre valami, ami van *>* mesefilmek közül a Szilajt és az Atlantiszt imádom, sorozatok közül Dexter laboratóriuma illetve Louie élete (volt) a kedvencem.
Kedvenc tantárgy: régen a biosz volt, mert imádtam a biosztanárt. Most igazából rávágnám a "nincs"-et... deee.... legyen az orosz
Kedvenc sorozat: hátömm... sorozatokat se szokásom nézni.
Kedvenc anime: na, ilyen viszont van *>* top5: Code Geass, 07-Ghost, Ao no Exorcist, Accel World, Yu-Gi-Oh! Duel Monsters
Kedvenc manga: első számú kedvenc a 07-Ghost.
Kedvenc könyv: ÉV-trilógia és a The Dark Divine-trilógia (Fekete Bárány, Fehér Farkas, Farkashalál)
Kedvenc zene: ilyen téren nehéz választanom. Általában kedvtől függ, hogy mi a kedvencem. De talán a Leander Rising Szomorú vasárnap című dala az, amit kedvencnek tudnék mondani. Amúgy a rockot, a klasszikusokat, illetve az animeszeretem OST, OP, ED dalokat szoktam hallgatni.
Országok, ahova el szeretnék jutni: elsősorban Oroszország és Japán, aztán szép sorjában jöhet az összes többi. Szívem szerint mindenhova ellátogatnék, mert gyönyörű a Földünk.
Országok, ahol voltam: Görögország, Szlovákia, Románia, Bulgária, meg mikor voltunk Görögországban, akkor átmentünk Szerbián meg Macedónián.
Kedvenc szín: kék
Kedvenc virág: nem szeretem a virágokat. A kaktuszomat is kinyírtam xdDDDDD
Kedvenc állat: imádok minden állatot:c sajnálom, nem tudok dönteni
Kedvenc szó: egyértelműen a krumpli <3
Kedvenc csoki: Milka meg belgacsoki
Kedvenc sport: versenyporszívózás - amúgy nincs. Max. úszni meg röpizni szeretek, azt is barátokkal. Ja, meg tollasozni.
Mikor szoktam felkelni: hétköznap öt körül, hétvégén hat körül
Mikor szoktam lefeküdni: hétköznap kilenc körül, hétvégén tíz körül
Hát, asszem ennyi. Kérdéseket örömmel várok, akár kommentbe, akár ask.fm-en

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése