Bemutatkozás és a blogról

Üdv mindenkinek, aki erre a blogra tévedt!:)
Már korábban írtam (vagy próbálkoztam írni) blogokat, de nemigen jött össze. A legelsők körülbelül 1-2 bejegyzést kaptak, aztán megfeledkeztem róluk, vagy nem akartam tovább foglalkozni velük. Ezután baráti segítséggel sikerült létrehoznom egy saját blogot, amely a horyronie.webnode.hu volt. Voltak pillanatok, amikor sokan látogatták, írtam jó pár bejegyzést, csak az utóbbi időkben közbejött pár bökkenő:
az első és legfontosabb problémám az iskola volt. Néha a rengeteg tanulás mellett arra sem volt időm, hogy a kutyámat megetessem (ilyenkor érkezett meg apa segítsége, aki nagylelkűen bár, de morogva gondoskodott szegény állatról), nemhogy még blogot írjak.
a második probléma pedig az volt, hogy a blogot ellepték a külföldiek. Több külföldi látogatta az oldalt, mint magyar, így nem láttam értelmét az oldal folytatásának. Ráadásul a ritka bejegyzések miatt kevesen nézték az oldalt (azok is többnyire kínaiak vagy amerikaiak voltak), így úgy döntöttem, befejezem azt a blogot, és egy újat kezdek. Egy kicsit komolyabb oldalra gondoltam, így döntöttem e mellett.
A blogon többnyire az életem megosztásra való pillanatait fogom kiírni, illetve a története(i)met.
Azt hiszem, bemutatkozásnak ez megteszi, a többit úgyis megtudjátok a bejegyzésekből:) Jó szórakozást!^^

2013. december 14., szombat

Az első bejegyzés

Sziasztok!:)
Úgy gondoltam, hogy egy bloghoz méltó első bejegyzést kellene írnom, de semmi ötletem sincs. 
Így elsősorban a blog nevét és címét szeretném kifejteni:
A Nevereverland egy szám címe, melyet az egyik kedvenc japán előadómtól, Nano-tól hallhattam. Szerintem egy gyönyörű szám, az egyik kedvencem tőle. Ezért úgy gondoltam, Nano és a Nevereverland tiszteletére ez lett az oldal címe.
A blog neve a korábbi blogomról jött, illetve BonJovi világhírű számáról, az It's My Life-ról lett elkeresztelve. A "HoryRonie blogja" szintén a régi blogomra vezethető vissza.


Ezután szeretném kifejteni, hogy milyen bejegyzések is lesznek:
Elsősorban az életem pillanatairól szeretnék írni, mint régen is. Tekintve, hogy (közép)iskolás vagyok, a bejegyzéseim helyszíne általában az iskola. 
Szoktam még írni "kritikának" nem nevezhető valamiket (nyelvtanóráról jőve a recenzió jut eszembe, de ezek még recenziónak sem nevezhetőek), melyekben kifejtem véleményemet (általában) animékkel kapcsolatban. Mostanában több mangát is olvastam, ezért azokról is szeretnék írni, de úgyse fog összejönni. Filmekkel kapcsolatban sajnos nem tudok mivel szolgálni, ugyanis nagyon ritkán nézek filmet. Többnyire animéket nézek, mangákat, könyveket olvasok, meg zenét hallgatok. 
Végül de nem utolsó sorban szeretném még a történeteimet is megosztani a célközönséggel: ezek közül a legfontosabbnak a Castaway-t tartom, amit jelenleg írnék, ha lenne megfelelő szövegszerkesztő a laptopon. De nincs. Így hát, ha néhanapján sikerül eljutnom édesanyám gépéhez, és lesz ihletem is, akkor sikerül folytatnom a történetet.

Magamról nem sok mindent tudok elmondani >< Majd minden kiderül az irományaimból:)

Azt hiszem, ennyit sikerült most összeszednem. Ha lesz valami ötletem, később írok.

A Nevereverland:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése