Bemutatkozás és a blogról

Üdv mindenkinek, aki erre a blogra tévedt!:)
Már korábban írtam (vagy próbálkoztam írni) blogokat, de nemigen jött össze. A legelsők körülbelül 1-2 bejegyzést kaptak, aztán megfeledkeztem róluk, vagy nem akartam tovább foglalkozni velük. Ezután baráti segítséggel sikerült létrehoznom egy saját blogot, amely a horyronie.webnode.hu volt. Voltak pillanatok, amikor sokan látogatták, írtam jó pár bejegyzést, csak az utóbbi időkben közbejött pár bökkenő:
az első és legfontosabb problémám az iskola volt. Néha a rengeteg tanulás mellett arra sem volt időm, hogy a kutyámat megetessem (ilyenkor érkezett meg apa segítsége, aki nagylelkűen bár, de morogva gondoskodott szegény állatról), nemhogy még blogot írjak.
a második probléma pedig az volt, hogy a blogot ellepték a külföldiek. Több külföldi látogatta az oldalt, mint magyar, így nem láttam értelmét az oldal folytatásának. Ráadásul a ritka bejegyzések miatt kevesen nézték az oldalt (azok is többnyire kínaiak vagy amerikaiak voltak), így úgy döntöttem, befejezem azt a blogot, és egy újat kezdek. Egy kicsit komolyabb oldalra gondoltam, így döntöttem e mellett.
A blogon többnyire az életem megosztásra való pillanatait fogom kiírni, illetve a története(i)met.
Azt hiszem, bemutatkozásnak ez megteszi, a többit úgyis megtudjátok a bejegyzésekből:) Jó szórakozást!^^

2014. október 4., szombat

Egy magyardolgozat, ami ellen minden összeesküdött

Sziasztok!:)
Imádom a magyartanárunk, mert rohadt jól leadja az anyagot, élvezetesek az órái, szórakoztató, és ha ő is úgy akarja, nagyon jól lehet vele beszélgetni. Egy valamit nem szeretek vele kapcsolatban: a dolgozatokat.
Általában olyan dolgozatokat állít össze, amiket vagy tudod, vagy nem, és vagy éppen be tudod fejezni, vagy bele se tudsz szagolni.
A mostani dolgozat úgy lett volna, hogy dupla órán megírjuk, másfél óra: egy kétoldalas dolgozat plusz másfél oldalas esszé. Pont be lehet fejezni, ha gondolkodás nélkül, rögtön megcsinálod. Azonban, előző héten szólt a tanár, hogy aznap, magyar órára tetűvizsgálatra vagyunk kiírva, de nem kell aggódni, megoldja. Eljött a dolgozat napja, kérdezzük, hogy mi van a tetűvizsgálat. A tanár megnyugtat minket:
- Nem kell aggódni, nyugodtan írhatjátok, elintéztem, hogy ne ma legyen.
Hát jó, írjuk a dolgozatot, eltelik fél óra, pont néztem is, hogy most érnénk vissza a vizsgálatról, mire annyit hallunk, hogy szól a csengő. Tűzjelző. Tűzriadó. Mindenki felnéz a tanárra:
- Tanárnő, most mit csináljunk?
Dúlva-fúlva felkel, mondja, hogy nincs mit csinálni, ha tűzriadó, akkor menni kell, és ha menni kell, akkor megyünk. Valószínűleg mi voltunk az utolsó osztály, aki elhagyta az iskolát.
Tíz perc mínusz a dolgozatból. Na, itt Dorka beindította az ujjait, és ezerrel körmölt mindent, ami eszébe jutott. Végeztem is, az esszét úgy összecsaptam, mint a jó ég, pedig rohadt jól kezdtem, egy oldalt írtam meg 5 perc alatt, kicsengő után. Remélem a legjobbakat, de rohadtul félek tőle. Ha nem lett volna tűzriadó, röhögve befejeztem volna... Remélhetőleg a tanár is így gondolja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése