Bemutatkozás és a blogról

Üdv mindenkinek, aki erre a blogra tévedt!:)
Már korábban írtam (vagy próbálkoztam írni) blogokat, de nemigen jött össze. A legelsők körülbelül 1-2 bejegyzést kaptak, aztán megfeledkeztem róluk, vagy nem akartam tovább foglalkozni velük. Ezután baráti segítséggel sikerült létrehoznom egy saját blogot, amely a horyronie.webnode.hu volt. Voltak pillanatok, amikor sokan látogatták, írtam jó pár bejegyzést, csak az utóbbi időkben közbejött pár bökkenő:
az első és legfontosabb problémám az iskola volt. Néha a rengeteg tanulás mellett arra sem volt időm, hogy a kutyámat megetessem (ilyenkor érkezett meg apa segítsége, aki nagylelkűen bár, de morogva gondoskodott szegény állatról), nemhogy még blogot írjak.
a második probléma pedig az volt, hogy a blogot ellepték a külföldiek. Több külföldi látogatta az oldalt, mint magyar, így nem láttam értelmét az oldal folytatásának. Ráadásul a ritka bejegyzések miatt kevesen nézték az oldalt (azok is többnyire kínaiak vagy amerikaiak voltak), így úgy döntöttem, befejezem azt a blogot, és egy újat kezdek. Egy kicsit komolyabb oldalra gondoltam, így döntöttem e mellett.
A blogon többnyire az életem megosztásra való pillanatait fogom kiírni, illetve a története(i)met.
Azt hiszem, bemutatkozásnak ez megteszi, a többit úgyis megtudjátok a bejegyzésekből:) Jó szórakozást!^^

2015. december 28., hétfő

A kedvenc animéim (39-30)

Sziasztok!:)
Itt az év vége, 2015-ben is elég sok animét néztem, több be is került a kedvenceim közé, pár pedig kikerült onnan, illetve a helyezettek is változtak. Ezen okok miatt úgy gondolom, itt az ideje, hogy újból megosszam veletek animés toplistámat, most már 39 animével, de hogy ne legyen unalmas, amiket már korábban is olvashattatok, azokról nem írok semmit, csak azt, hogy korábban hol állt. Ezen kívül most nem AMV-vel, hanem az adott animéből a kedvenc openingemmel szeretnék kedveskedni (már ha természetesen Youtube-sama is engedélyezi ezt).

39. Mirai Nikki TV

Korábbi helyezés: 27.
Értékelésem: 10/9

38. Another

Értékelésem: 10/8

37. Soul Eater

Értékelésem: 10/8

36. Hetalia: Axis Powers

Értékelésem: 10/9

35. Aldnoah.Zero


Értékelésem: 10/8

34. 07-Ghost

Korábbi helyezés: 22. 
Értékelésem: 10/8

33. Bleach

Korábbi helyezés: 11.
Értékelésem: 10/8

32. Angel Beats!

Korábbi helyezés: 25.
Értékelésem: 10/10

31. Chihayafuru 2

Korábbi helyezés: 30.
Értékelésem: 10/9

30. Chihayafuru

Korábbi helyezés: 16.
Értékelésem: 10/9

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése