Itt az év vége, 2015-ben is elég sok animét néztem, több be is került a kedvenceim közé, pár pedig kikerült onnan, illetve a helyezettek is változtak. Ezen okok miatt úgy gondolom, itt az ideje, hogy újból megosszam veletek animés toplistámat, most már 39 animével, de hogy ne legyen unalmas, amiket már korábban is olvashattatok, azokról nem írok semmit, csak azt, hogy korábban hol állt. Ezen kívül most nem AMV-vel, hanem az adott animéből a kedvenc openingemmel szeretnék kedveskedni (már ha természetesen Youtube-sama is engedélyezi ezt).
39. Mirai Nikki TV
Korábbi helyezés: 27.
Értékelésem: 10/9
38. Another
Értékelésem: 10/8
37. Soul Eater
Értékelésem: 10/8
36. Hetalia: Axis Powers
Értékelésem: 10/9
35. Aldnoah.Zero
Értékelésem: 10/8
34. 07-Ghost
Korábbi helyezés: 22.
Értékelésem: 10/8
33. Bleach
Korábbi helyezés: 11.
Értékelésem: 10/8
32. Angel Beats!
Korábbi helyezés: 25.
Értékelésem: 10/10
31. Chihayafuru 2
Korábbi helyezés: 30.
Értékelésem: 10/9
30. Chihayafuru
Korábbi helyezés: 16.
Értékelésem: 10/9
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése