Bemutatkozás és a blogról

Üdv mindenkinek, aki erre a blogra tévedt!:)
Már korábban írtam (vagy próbálkoztam írni) blogokat, de nemigen jött össze. A legelsők körülbelül 1-2 bejegyzést kaptak, aztán megfeledkeztem róluk, vagy nem akartam tovább foglalkozni velük. Ezután baráti segítséggel sikerült létrehoznom egy saját blogot, amely a horyronie.webnode.hu volt. Voltak pillanatok, amikor sokan látogatták, írtam jó pár bejegyzést, csak az utóbbi időkben közbejött pár bökkenő:
az első és legfontosabb problémám az iskola volt. Néha a rengeteg tanulás mellett arra sem volt időm, hogy a kutyámat megetessem (ilyenkor érkezett meg apa segítsége, aki nagylelkűen bár, de morogva gondoskodott szegény állatról), nemhogy még blogot írjak.
a második probléma pedig az volt, hogy a blogot ellepték a külföldiek. Több külföldi látogatta az oldalt, mint magyar, így nem láttam értelmét az oldal folytatásának. Ráadásul a ritka bejegyzések miatt kevesen nézték az oldalt (azok is többnyire kínaiak vagy amerikaiak voltak), így úgy döntöttem, befejezem azt a blogot, és egy újat kezdek. Egy kicsit komolyabb oldalra gondoltam, így döntöttem e mellett.
A blogon többnyire az életem megosztásra való pillanatait fogom kiírni, illetve a története(i)met.
Azt hiszem, bemutatkozásnak ez megteszi, a többit úgyis megtudjátok a bejegyzésekből:) Jó szórakozást!^^

2015. december 30., szerda

A kedvenc animéim (19-11)

Sziasztok!:)
Jöjjön a folytatás, egyre közeledünk az első tízhez...

19. Hikaru no Go

Korábbi helyezés: 7.
Értékelésem: 10/9

18. Hikaru no Go - Journey to the North Star Cup

Korábbi helyezés: 6.
Értékelésem: 10/9

17. Natsume Yuujinchou Shi

Korábbi helyezés: ÚJ
Értékelésem: 10/10
A Natsume Yuujinchou egy hihetetlenül szerethető, melankolikus anime, kisebb-nagyobb rejtélyekkel, szerethető karakterekkel, egyszerű, de szórakoztató történettel. Bár néha kicsit unalmasnak tűnik, de a sok izgalom vagy vér után hatalmas felüdülés tud lenni ez a sorozat. Ráadásul négy évadot is megélt, ami szerintem elég nagy dolognak mondható, úgyhogy én nagyon reménykedem egy ötödikben is.

16. Kidou Senshi Gundam 00

Korábbi helyezés: ÚJ
Értékelésem: 10/9
A 00 az első a Gundam-szériából, amit láttam, és meg kell hogy mondjam, igazán bejött. Szeretem a mecha animéket, különösen azért, mert a többségében a politika igazán jelentős szerephez jut, ahogy a dráma is, nem beszélve a harcokról. Ráadásul a Gundam-szériákat egytől egyig a kedvenc stúdióm, a Sunrise készíti, így biztosítható a gyönyörű grafika és a szépen megkoreografált harcjelenetek jelenléte. Ahhoz képest, hogy egy lassan tíz éves animéről beszélünk, a grafikája valami hihetetlenül szép és részletek, a mechákról nem is beszélve... A többit pedig majd később ;D

15. Code Geass Hangyaku no Lelouch

Értékelésem: 10/10

14. Kidou Senshi Gundam 00 2nd Season

Korábbi helyezés: ÚJ
Értékelésem: 10/10
Nem is kellett messzire menni, igaz? Amiről még írni szeretni a 00-val kapcsolatban, azok a szereplők: mindegyikőjük részletesen kidolgozott háttérrel rendelkeznek, teljesen reálisak és emberiek. Főszereplőnk, Setsuna pedig egy igen jelentős karakterfejlődésen megy keresztül, útja során megismeri önmagát. De a többi karaktert se kell félteni, mindegyikőjük változik a sorozat során: valaki jó, valaki rossz irányba...

13. Shigatsu wa Kimi no Uso

Értékelésem: 10/10

12. Gekijouban Mahou Shoujo Madoka Magica: Hajimari no Monogatari

Korábbi helyezés: ÚJ
Értékelésem: 10/9
Ez a film a Mahou Shoujo Madoka Magica sorozat első felét dolgozza fel, grafikailag kicsit feldolgozva, kevesebb üresjárattal és felesleges jelenettel. Aki már látta a sorozatot, annak ez tökéletesen megfelel arra, hogy újranézze. Részletek később:)

11. Code Geass Hangyaku no Lelouch R2

Értékelésem: 10/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése