Jöjjön a folytatás, egyre közeledünk az első tízhez...
19. Hikaru no Go
Korábbi helyezés: 7.
Értékelésem: 10/9
18. Hikaru no Go - Journey to the North Star Cup
Korábbi helyezés: 6.
Értékelésem: 10/9
17. Natsume Yuujinchou Shi
Korábbi helyezés: ÚJ
Értékelésem: 10/10
A Natsume Yuujinchou egy hihetetlenül szerethető, melankolikus anime, kisebb-nagyobb rejtélyekkel, szerethető karakterekkel, egyszerű, de szórakoztató történettel. Bár néha kicsit unalmasnak tűnik, de a sok izgalom vagy vér után hatalmas felüdülés tud lenni ez a sorozat. Ráadásul négy évadot is megélt, ami szerintem elég nagy dolognak mondható, úgyhogy én nagyon reménykedem egy ötödikben is.
16. Kidou Senshi Gundam 00
Korábbi helyezés: ÚJ
Értékelésem: 10/9
A 00 az első a Gundam-szériából, amit láttam, és meg kell hogy mondjam, igazán bejött. Szeretem a mecha animéket, különösen azért, mert a többségében a politika igazán jelentős szerephez jut, ahogy a dráma is, nem beszélve a harcokról. Ráadásul a Gundam-szériákat egytől egyig a kedvenc stúdióm, a Sunrise készíti, így biztosítható a gyönyörű grafika és a szépen megkoreografált harcjelenetek jelenléte. Ahhoz képest, hogy egy lassan tíz éves animéről beszélünk, a grafikája valami hihetetlenül szép és részletek, a mechákról nem is beszélve... A többit pedig majd később ;D
15. Code Geass Hangyaku no Lelouch
Értékelésem: 10/10
14. Kidou Senshi Gundam 00 2nd Season
Korábbi helyezés: ÚJ
Értékelésem: 10/10
Nem is kellett messzire menni, igaz? Amiről még írni szeretni a 00-val kapcsolatban, azok a szereplők: mindegyikőjük részletesen kidolgozott háttérrel rendelkeznek, teljesen reálisak és emberiek. Főszereplőnk, Setsuna pedig egy igen jelentős karakterfejlődésen megy keresztül, útja során megismeri önmagát. De a többi karaktert se kell félteni, mindegyikőjük változik a sorozat során: valaki jó, valaki rossz irányba...
13. Shigatsu wa Kimi no Uso
Értékelésem: 10/10
12. Gekijouban Mahou Shoujo Madoka Magica: Hajimari no Monogatari
Korábbi helyezés: ÚJ
Értékelésem: 10/9
Ez a film a Mahou Shoujo Madoka Magica sorozat első felét dolgozza fel, grafikailag kicsit feldolgozva, kevesebb üresjárattal és felesleges jelenettel. Aki már látta a sorozatot, annak ez tökéletesen megfelel arra, hogy újranézze. Részletek később:)
11. Code Geass Hangyaku no Lelouch R2
Értékelésem: 10/10
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése