Bemutatkozás és a blogról

Üdv mindenkinek, aki erre a blogra tévedt!:)
Már korábban írtam (vagy próbálkoztam írni) blogokat, de nemigen jött össze. A legelsők körülbelül 1-2 bejegyzést kaptak, aztán megfeledkeztem róluk, vagy nem akartam tovább foglalkozni velük. Ezután baráti segítséggel sikerült létrehoznom egy saját blogot, amely a horyronie.webnode.hu volt. Voltak pillanatok, amikor sokan látogatták, írtam jó pár bejegyzést, csak az utóbbi időkben közbejött pár bökkenő:
az első és legfontosabb problémám az iskola volt. Néha a rengeteg tanulás mellett arra sem volt időm, hogy a kutyámat megetessem (ilyenkor érkezett meg apa segítsége, aki nagylelkűen bár, de morogva gondoskodott szegény állatról), nemhogy még blogot írjak.
a második probléma pedig az volt, hogy a blogot ellepték a külföldiek. Több külföldi látogatta az oldalt, mint magyar, így nem láttam értelmét az oldal folytatásának. Ráadásul a ritka bejegyzések miatt kevesen nézték az oldalt (azok is többnyire kínaiak vagy amerikaiak voltak), így úgy döntöttem, befejezem azt a blogot, és egy újat kezdek. Egy kicsit komolyabb oldalra gondoltam, így döntöttem e mellett.
A blogon többnyire az életem megosztásra való pillanatait fogom kiírni, illetve a története(i)met.
Azt hiszem, bemutatkozásnak ez megteszi, a többit úgyis megtudjátok a bejegyzésekből:) Jó szórakozást!^^

2016. január 17., vasárnap

Matek és töri óra szösszenetek

Sziasztok!:)
Volt már külön matek, volt már külön töri, voltak már családi és iskolai szösszenetek, aranyköpések. Most azonban egybe jön a két kedvenc, a matek és a töri. Jó szórakozást!^^

Töri

Brigi: Nem mondok semmit, mert kinevetnek!
Tanár: Én nem nevetem ki soha.
Brigi: Nem tanár úr, hanem ezek a nyomorultak!

Tanár: Olaszország után nyomozunk, csak nyomozzunk gyorsabban, mert így a megyei rendőrség is nyomoz!

Első világháborút ismételjük. Brigi megszólal: Tanár úr szerint lesz harmadik világháború?

Bence: Írunk most a füzetbe?
Tanár: Nem, rajzolunk, a Hupikék Törpikékből Törpapát!
Bence: Tanár úr modellt áll?

Bence unja az első világháborút, azt akarja, hogy haladjunk tovább, és még hozzáteszi: A második világháború sokkal jobb!

Tanár: Brigi, lehalkítaná magát? Nincs magán valami kapcsoló?

Tanár: De ne üljünk már, mint hülyegyerek a moziban!

Továbbra is első világháború, beszéljük, ki, mikor, kivel és hova lépett be.
Bence: 1918-ban nem lépett be senki?
Én: Akkor ért véget a háború...

Tanár: Az antant katonái szegfűvel mentek a háborúba.

Tanár kérdezi, ki csatlakozott még az antanthoz?
Brigi: Japán!
Tanár teljesen reményvesztetten: Japán...

Továbbra is az a kérdés, ki csatlakozott még a háborúba, következő jelöltje az osztálynak Afrika volt.
Tanár: Afrika, persze, meg visszamászunk lassan a fára.

Ugrunk a központi hatalmakra: Központi hatalmakról tudnak mondani valamit? Ismerve a tudásukat, semmit.

- Ugorgyunk! Bellácska, beszéljen nekünk!
- Miről?
- A diszkóról!

Tanár: Az Osztrák-Magyar Monarchia megszűnik, mint a huzat.

Petra mellettem: Az erek olyan viccesek, nem?
(Izgalmas az óra)

Megalakul a Népszövetség.
Brigi: Van ilyen újság, nem?
Csabi: Az Népszabadság...

Tanár: Brigi, maga minden héten sírba tesz.

Matek

Bella: Átmetszi a kör izéjét.

Bella: Mínusz lesz az izé alatt.

Brigi: Tanárnő látta már a Szilajt?

Brigi: Mi az a "Fa"?
Bence: Feladat.

Brigi: Én úgy szeretem a lovakat. Tanárnő szereti őket?
Tanár: Semmi bajom nincs velük.
Bence: Tanárnő tolerálja a lovakat?
Tanár: Semmi konfliktusom nem volt még velük.
Természetesen mindezt röhögve.

Brigi: Túl vagyunk terhelve. Én még nem is, de Dorkáék biztos.
Köszönjük az együttérzést:')

Brigi kérdezi, hogy a tanár akar-e még egy gyereket? Mondja a tanár, hogy nem.
Bence: Miért? Jöhetne még egy kis Andika.
(A tanárt Andreának hívják)

Tanár: Mit mondtam?
Brigi hangosan ásít.
Tanár: Nem ezt mondtam.

Brigi téli szünet után egész órán nyög, hisztizik, szenved, majd végül meg is jegyzi: Nagyon szenvedek!
Tanár: Halljuk...
Bence: Pedig te nem szoktál, Brigi...

Számolunk, kijön a végeredmény, 24 négyzetcentiméter. Brigi tippel: 20 centi! Vagy nem annyi? Akkor 10! Ja, fent van a táblán...

Tanár: Mit tudunk az összes többi szögéről?
Bella: Ki tudjuk számolni őket.

Egy hat oldalú szabályos sokszöget számoltunk, a többség rajzolt is egyet. Brigi: Nekem ez olyan, mint egy koporsó.

Brigi: Bence, te kis pukika.

Bence jön hozzánk (Petra, Brigi, Dóri meg én): Itt vannak a bitcheim.

Bence: Olyan butának érzem magam.
Csabi: Üdv a világban.

Brigi: Tancsernéni!

Ennyi voltam mára, sziasztok^^


A kép ötlete Dorottyának köszönhető:3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése