Bemutatkozás és a blogról

Üdv mindenkinek, aki erre a blogra tévedt!:)
Már korábban írtam (vagy próbálkoztam írni) blogokat, de nemigen jött össze. A legelsők körülbelül 1-2 bejegyzést kaptak, aztán megfeledkeztem róluk, vagy nem akartam tovább foglalkozni velük. Ezután baráti segítséggel sikerült létrehoznom egy saját blogot, amely a horyronie.webnode.hu volt. Voltak pillanatok, amikor sokan látogatták, írtam jó pár bejegyzést, csak az utóbbi időkben közbejött pár bökkenő:
az első és legfontosabb problémám az iskola volt. Néha a rengeteg tanulás mellett arra sem volt időm, hogy a kutyámat megetessem (ilyenkor érkezett meg apa segítsége, aki nagylelkűen bár, de morogva gondoskodott szegény állatról), nemhogy még blogot írjak.
a második probléma pedig az volt, hogy a blogot ellepték a külföldiek. Több külföldi látogatta az oldalt, mint magyar, így nem láttam értelmét az oldal folytatásának. Ráadásul a ritka bejegyzések miatt kevesen nézték az oldalt (azok is többnyire kínaiak vagy amerikaiak voltak), így úgy döntöttem, befejezem azt a blogot, és egy újat kezdek. Egy kicsit komolyabb oldalra gondoltam, így döntöttem e mellett.
A blogon többnyire az életem megosztásra való pillanatait fogom kiírni, illetve a története(i)met.
Azt hiszem, bemutatkozásnak ez megteszi, a többit úgyis megtudjátok a bejegyzésekből:) Jó szórakozást!^^

2015. október 2., péntek

Családi szösszenetek - negyedik felvonás

Sziasztok:)
Rég jelentkeztem családi szösszenettel, úgyhogy most jöjjön egy adag^^

Én: Mikor lesz a ballagás?
Áron: junius
Én: Asszittemmár szeptember
Hányadika
Áron: 13
Én: Hány óra?
Áron: 9
Én: Köszönöm:3
Áron: minek?
Én: Találd ki
Áron: jönni aakarsz?
Én: Igen
Áron: ahhoz sok sikert
Én: Mert?
Áron: kell meghívó
Én: Dominak se kellett
Áron: nálunk kell
Én: És nem adsz?
Áron: adnék én, de már két hete leadtuk a rendelést
Én: :c
Áron: majd meglátogatlak xD
Én: És akkor meg nem gondoltál rám
Hogy érted, hogy meglátogatsz?
Áron: hát az utca végéből integetek
Én: :c
Áron: halálzónába nem lépek be inkább
Én: :c :c
Áron: miaz?
Én: Nem hívtál meg?:c
Áron: nem godnoltam hogy jönnél xD
Én: :c
Áron: de kapsz fotót
Én: De én menni akartam:c Szégyelled a nővéredet:c Tényleg nem gondoltál rám?:c
Áron: tényleg nem xD sorry
Én: :c Ezért tényleg kell az Ichigo figura
Áron: de kapsz képet:3
Én: Nekem Ichigo kell
Áron: :c
Én: Miaz?
Áron: én nem vagyok jó:C
Én: Te a Domié vagy
Áron: kitudja, lehet már nem
Én: Mert?
Áron: megcsalt, lesmárolt valakit, ivott [osztálykiránduláson volt, ez meg hisztizett – szerk.]
Én: Persze
Meg drogozott és cigizett
Áron: bármi lehet
Én: De az is lehet, hogy semmi nem történt
Áron: nem akarod megszivatni?
Én: Hmmmmm Mivel?
Áron: sztem lemegyek a fiúkkal kosarazni
rámír, nem írok vissza neki, rádír, és azt mondod, hogy kórházban vagyok:3
Én: Köcsög vagy
Áron: ő is az
Én: Mert?
Áron: hát mert mindig köcsögösködik velem
Én: Aha
Mivel?
Áron: megijeszt
Én: Mert?
Áron: mindig elmegyek pisilni, elbúj és megijeszt
Én: Mikor?
Áron: amikor együtt vagyunk
Én: Értem
Apa is ezt csinálja
Áron: szivassuk meg őt is?
Én: Nem, mert akkor reggel buszozhatok
Meg amúgy is
Tegnap már fejen rúgtam
Áron: értem

Apa eszi a húst kenyérrel
Anya hátranéz: Kenyérrel eszed?
Apa: Miért, mivel egyem?
Anya: Hát... nem tudom. Nincs mivel enni?

Én: Apa össze akar hozni egy, a tévében szereplő aranybányásszal. Köszönöm, apa
Áron: legalább lenne pénz
Én: Azért
Meg van húzatva ezzel a gyerekkel
Áron: a pénzből majd adsz nekem is
Én: Akkor gyere te össze a gyerekkel
Áron: én nem vagyok buzi
Én: Én meg utálom a férfiakat
Áron: az nem jó
Én: Miért?
Áron: hát mert lány vagy
Én: És?
Áron: azok általában a pasikat szeretik
Én: Én senkit se szeretek

Én: Bosszút forral
Tegnap a zoknijával, anya zoknijával és az én zoknimmal dobált
Én meg fogtam a zoknikat, és ráraktam a párnájára
Reggel vette észre
És bejött a szobámba, és engem dobált a zoknikkal
Aztán most mondja, hogy most azon gondolkodik, mit csináljon velem este
Áron: xDDDDDDDDD
Én: "Ott jön már, de nem ő az
Ó de jó a kávézacc"
Meg mindenféle dalokat
Csak elfelejtem őket:c
Áron: félek tőletek xDDD
Én: Jön már, jön a rudi
Nézd csak, kutyagumi
Hát én kész vagyok
Majd otthon elmesélem, mert indulunk haza xdDDDDDDDD
Áron: jó xDDD
Én: Naszóval
A Sparban akciós az óriás rudi
De nincs a boltban, anya meg tiszta ideg emiatt
Úgyhogy elmentünk a kicsibe is
De oda csak anya ment be
És vagy 20 percet vártunk rá
Eközben apa dalokat költött a Sparról, anyáról és a rudiról
Most, hogy hazaértünk, már rólam is

Apa egy szórólapból repülőt hajtogatott, majd hozzám vágta
Most meg mindjárt felborítja a lámpát
Fejbevágott egy könyvvel

Apa húzza a pizsamanadrágomat... mondom: el fogod nyújtani
Apa: ezt? Ezt már nem. Lassan kétszemélyes lesz

Apa: kivel irkálsz már megint?
Én: Áronnal.
Apa: NAAAAA, mi az, beszéltek? Megint nagy a szerelem akkor?

Én: Éhes vagyok
Áron: egyel
Én: Ettem:3
Tele vagyok
Áron: dagi
Én: Ja
Áron: az vagy
Én: Tudom
Apa szerint is

Én: Hájas a térdem
Apa: Nem is olyan rossz ez a csoki.
Én: Azt hittem, azt mondod: "nem is vagy olyan hájas"

Apa: Hova mész?
Én: Sehova.
Apa: Miért nem?

Apa: beszélj már nekem a földrajz munkafüzetedről.
Én: mit beszéljek róla?
- Odaadtad?
- Oda. És szerintem soha többé nem látom viszont.
- A munkafüzetet vagy az igazgatót?
- Remélem, mindkettőt

Apa bejön, hogy elbúcsúzzon, mert mennek:
- Pusznyusz, szia
Én: Jóé.... Ööö sziaaa
Apa: most komolyan azt akartad mondani, hogy jóéjszakát?
- igen...

Apa anyának: minek van nálad seprű, repülsz vele?

Apa krumplistésztavágottzsemlének hív Q_Q

Apa valami megjegyzést mondott poénból anyáról nekem.
Anya: Mi bajod van?
Apa: ja, te itt vagy?

Én: apa szerint egy ittas alkoholista dög vagyok
Áron: mert?
Én: Mert megeszem a konyakmeggyét xdDDDDDD


Én: belekönyököltem a csípőcsontomba
Áron: minek?
Én: Mert olyan kedvem volt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése