Bemutatkozás és a blogról

Üdv mindenkinek, aki erre a blogra tévedt!:)
Már korábban írtam (vagy próbálkoztam írni) blogokat, de nemigen jött össze. A legelsők körülbelül 1-2 bejegyzést kaptak, aztán megfeledkeztem róluk, vagy nem akartam tovább foglalkozni velük. Ezután baráti segítséggel sikerült létrehoznom egy saját blogot, amely a horyronie.webnode.hu volt. Voltak pillanatok, amikor sokan látogatták, írtam jó pár bejegyzést, csak az utóbbi időkben közbejött pár bökkenő:
az első és legfontosabb problémám az iskola volt. Néha a rengeteg tanulás mellett arra sem volt időm, hogy a kutyámat megetessem (ilyenkor érkezett meg apa segítsége, aki nagylelkűen bár, de morogva gondoskodott szegény állatról), nemhogy még blogot írjak.
a második probléma pedig az volt, hogy a blogot ellepték a külföldiek. Több külföldi látogatta az oldalt, mint magyar, így nem láttam értelmét az oldal folytatásának. Ráadásul a ritka bejegyzések miatt kevesen nézték az oldalt (azok is többnyire kínaiak vagy amerikaiak voltak), így úgy döntöttem, befejezem azt a blogot, és egy újat kezdek. Egy kicsit komolyabb oldalra gondoltam, így döntöttem e mellett.
A blogon többnyire az életem megosztásra való pillanatait fogom kiírni, illetve a története(i)met.
Azt hiszem, bemutatkozásnak ez megteszi, a többit úgyis megtudjátok a bejegyzésekből:) Jó szórakozást!^^

2015. augusztus 4., kedd

Családi szösszenetek - harrrmadik felvonás

Sziasztok, újabb családi szösszenetekkel jelentkezek:)

Apa: Jó étvágyat, nyuszómuszó! Egyél, dagadjál!
Most meg a nyakamba öntötte a hideg vizet

apa elküldött a boltba, én meg mondom, hogy nem akarok egyedül menni.
Apa: akkor menjél magaddal, akkor már ketten vagytok

Apa: Mit mondtál?
Én: Semmit.
Apa: Rúgjalak szájba?
Én: Már megint?

Én: apával szétvertük egymást
Áron: miert?
Én: mert lenyomizta Petrát, én meg rávetődtem, a szájába tömtem a csokipapírt, ő közben megharapta az ujjamat, a szemembe világított a telefonnal, elvettem tőle és eldobtam, aztán rugdostuk, karmoltuk, csiklandoztuk egymást, próbáltam lelökni a kanapéról
apa: Magyarországon élnek medvék...  - utalva rám
majd valahogy szétváltunk, ő elindult a konyhába, én meg utána dobtam a párnát
Áron: olyan kocsog xdddd
Én: Most a tőlem legtávolabbi sarokban ül

Én: Figyelj, képzeld el, milyen lesz, ha nekem neadjisten barátom lesz xdDDDDD Anyát meg apát
Áron: hmmmm, anyukad, legpuska, apukad, machete?
Én: Nem, apa beszólogatna, anya meg nem tudom
Áron: szerintem a pasi ugyis partner lenne apukadnak
Én: Nem nekem szólogatna be, hanem a srácnak. Velem verekedne
Áron: igen, abban
Én: Á, ciki lenne xdDDDDDDDD
Áron: es akkor ott aludna, apukad meg hajnalban basztatna xd
Én: Bevilágítana xdDDDDD ránk dobálná a plüssöket
Áron: a pasit munkara fogna xd
Én: A fülünkbe szuszogna/röfögne
Éjszaka mindig szokta nézni a termosztátot, lehet, akkor gyakrabban nézné
Áron: nem bir nyugton marsdni?
Én: Nem tud aludni

apa megint hozzám vágta a zokniját
én meg felraktam a szobanövényre

Anya tegnap mondja apának: Anyu mondta, hogy kell neki egy ötágú létra.
Apa néz rá: Az milyen?
Anya: Ja, ötfokú

Mondom apának, hogy beteg vagy [mármint Áron beteg - szerk.].
Apa: Biztos tőled kapta el.
Én: Hogyan, mikor?
Apa: Ki tudja, mikor találkoztok...
Q_Q

Én: A pence az a penny?
Áron: pence?:o sose hallottam rola
Én: van egy rakás pencénk, meg ukrán pénzünk, meg román, meg euró
Áron: de ha az a penny, akkor mar semmit sem er
Én: nem baj, de tök cuki
II. Erzsébet van rajta
Én: amúgy, hogy érted, hogy semmit nem ér, ha penny?
Áron: mivel mar nem fizetoeszkoz
Én: aha, étem. pedig cunci
de nem tudjuk, honnan van, az a poén
soha nem voltunk Angliában
Áron: ja, az a penny? aza angol?
Én: miért, te melyikre gondoltál? xdDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Áron: magyar penny  nincs? xd
Én: de, van, csak úgy hívták, hogy fillér

apa: cuppáncsavarfejű gogyorom-bogyorom
én: micsoda?
apa: ez jutott eszembe

Mondom apának, hogy Lili legombócozott. Apa néz: Nem gombóc. Inkább kalács.
Meg akarnak enni Q_Q

Áron: pocok
Én: De a pocok legalább aranyos
Áron: uborka
Én: :c

Én: Most rajtam röhögsz?
Apa: Nem, a kanapén

Megyek a szobámba, apa az ágyamon. Odamegyek hozzá, elkezdi: Már megint itt vagy? Költözz anyádhoz

mondom, addig elindítok egy kis zenét... apa: valami normálisat, ne ilyen... meglátta, hogy AnimeAddicts, már ment is

Én: APA MEGNYALTA AZ UJJAMAT Q_Q_Q_Q_Q_Q_Q_Q_Q_Q_Q
Áron: es?
Én: és fujj Q_Q_Q_Q_Q_Q_Q_QQ_Q
mikor elrántottam a kezemet, belevertem a székbe Q_Q_Q_Q__Q_QQ_Q__QQ_Q_Q
Áron: xDdddddd

Én: Anya megvan, de hol van apa?
Áron: anyukád megette
Én: Megeszlek én téged
Áron: majd holnap, amikor 17 éves leszel:3

Én: Apa szomorú, hogy nem találkozhatott veled:c
Áron: komolyan? xDDDD
Én: Annyira nem amúgy xdDDDDDDD De meglepődött, hogy be mertél jönni
Első kérdése: kutya? Mondom, ahhoz képest, hogy Áron elméletileg fiú, le se szarta
Aztán: behívtad ebbe a mocsokba? Hol voltatok?
A szobámban.
Jó, az még tűrhető
Aztán: anyád mit csinált?
Én: semmit, gépezett.
- Nem ugrott rá?
- Nem.

Apa: téged meg szájba rúglak mindjárt
Én: Miért?
Apa: Mert csak.
jóóó

Áron: SIRJ VELEM
Én: JÓ
Újra meg kéne nézni >.>
Áron: mit?
Én: Star Wars
már nem emlékszek rá
pedig kispulya koromban imádtam
Áron: ELETEM FILMJE
Én: kb. 10 éve láthattam utoljára
de lehet, hogy több
Áron: SZERELMES VAGYOK A FILMBE
Én: amúgy, csak nekem tűnt fel, hogy nem adják? akármilyen filmet agyonismételnek, de Star Wars... nem tudom, mikor volt utoljára
Áron: igen, sajnos...
Én: csak nem tudom, kivel nézzem meg xdDDDDDDDDDDDDDD
apa utálja
Áron: velem:3
Én: anya utálja
Petra utálja
jó [ezt amúgy arra írtam, hogy nézzem meg vele, de nem esett le neki… - szerk.]
Áron: ram nem is gondolsz?:c kocsog
Én: Domi szereti?
Áron: mar megneztuk a 4. reszig xddddd
Én: akkor nézem egyedül
Áron: :c
Én: ja, Petra se szereti
apa úgy tesz, mintha aludna
Áron: ebereszd fel
Én: már múltkor próbáltam, nem ment
lerúgott
és azt mondta, majd bejön hozzám éjfélkor, és felébreszt
egyedül meg nem tudok filmet nézni
szóval nem nézem meg
Viktor szereti
Áron: xDDDDDDDDD
Én: megnézem Viktorral
Áron: Orbánnal?
Én: nem, Petra nevelőapja Viktorral

Én: Ki nyerte az időmérőt?
Anya: Az a fasz.
xdDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

apa bejön, és hozzám vágja a zokniját

Én: apa szerint egyszer megdöglünk ebben a házban
Áron: szivesen bekoltozok
Én: velünk akarsz megdögleni?
éuiz
éikjlhnk
áááááááááá
huuuuhuu
lefogott Q_Q és írt Q_Q
jön
megszabadultam
na, gyere, költözz ide

Én: KIVETTE A KEZEMBŐL A KRUMPLIT, AMIT ETTEM
Áron: es?
Én: A MÁSIKAT MEG KILÖKTE
és megette:c

Én: Lefotózott, és el akarja neked küldeni, hogy "kibódulj" belőlem
(Rózsaszín, hatszáz éves hálóing + fekete zokni)
Áron: kerem a kepet:3 xDDDDDD [elküldtem neki külön a zoknimat meg a hálóingemet – szerk.]

Apa nekem: ne dumáljál, mert lefejellek, mint bolond vakond a kútgyűrűt

Én: Apa azt mondja, hogy gyere le, igyál egy deci pálinkát
Áron: mikor menjunk?
Én: Mi az, hogy jöjjetek? Hozol apának baeátnőr?
Barátnőt*
(Nem jó, ha egyszerre írsz és olvasol lol)
Áron: baeátnőr
Én: Megtehetem
Tesztelem, igaz-e, hogy a nők képesek többfelé figyelni
Jelentem, nem
Áron: en ezt eddig is tudtam
Én: Olyan vagy, mint apa:c
Áron: miert?
Én: Ő is ezt mondja
Meg hogy el van baszva minden nő
Áron: teljesen igaza van

Apa: mit keresel?
Én: egy kis táskát.
- Pisilni kell?
- Nem.
- Igen?

apa azt mondja, úgy köhögök, ahogy Ronie ugat:c
és rám önti a vizet:c


Apa: Mit csinálsz?
Én: Pakolok.
Apa: Elköltözöl?
Én: Nem... Nem tehetek rendet?
Apa: A szobádban vagy az életedben?
Én: A szobámban.
Apa: Engem érdekel már, felőlem fel is gyújthatod, csak ne égjél benne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése