Bemutatkozás és a blogról

Üdv mindenkinek, aki erre a blogra tévedt!:)
Már korábban írtam (vagy próbálkoztam írni) blogokat, de nemigen jött össze. A legelsők körülbelül 1-2 bejegyzést kaptak, aztán megfeledkeztem róluk, vagy nem akartam tovább foglalkozni velük. Ezután baráti segítséggel sikerült létrehoznom egy saját blogot, amely a horyronie.webnode.hu volt. Voltak pillanatok, amikor sokan látogatták, írtam jó pár bejegyzést, csak az utóbbi időkben közbejött pár bökkenő:
az első és legfontosabb problémám az iskola volt. Néha a rengeteg tanulás mellett arra sem volt időm, hogy a kutyámat megetessem (ilyenkor érkezett meg apa segítsége, aki nagylelkűen bár, de morogva gondoskodott szegény állatról), nemhogy még blogot írjak.
a második probléma pedig az volt, hogy a blogot ellepték a külföldiek. Több külföldi látogatta az oldalt, mint magyar, így nem láttam értelmét az oldal folytatásának. Ráadásul a ritka bejegyzések miatt kevesen nézték az oldalt (azok is többnyire kínaiak vagy amerikaiak voltak), így úgy döntöttem, befejezem azt a blogot, és egy újat kezdek. Egy kicsit komolyabb oldalra gondoltam, így döntöttem e mellett.
A blogon többnyire az életem megosztásra való pillanatait fogom kiírni, illetve a története(i)met.
Azt hiszem, bemutatkozásnak ez megteszi, a többit úgyis megtudjátok a bejegyzésekből:) Jó szórakozást!^^

2015. november 23., hétfő

11.c: a kistanárok rémosztálya

Sziasztok:)
A mai napon törin kistanárunk volt, aki valószínűleg a mai óra után kezdi megfontolni, hogy biztosan a tanári pálya útját akarja járni. Mi csak felkészítettük őt a tanári pálya szépségeire...

Az óra eleje még nem is volt annyira durva, a közepétől kezdtek beindulni a dolgok. Párszor már Tamásbá szólt ránk, hogy elég legyen, de azért a kistanár is próbált fegyelmezni bennünket.
Bence lemaradt, megkérte a tanárt, hogy várjon egy pillanatot, tanár: Ok.
Brigi: Milyen flegmának tetszik most lenni!
Nézek Brigire, nézek a tanárra, aki csak nevetve vállat von, és azt mondja, most ő ilyen. Hát ok.
Tanár kérdezi, tudjuk-e ki volt Ferenc József.
Brigi: IGEN! Sisi szerelme!
Tanár nevet, de elfogadja.
Brigi: Fogunk róluk tanulni? Mármint a szerelmükről?
Tanár: Arról nem, de készült róluk film is.
Brigi: Igen, tudom, már láttam! Meg a sorozatot is...
Bence: Mármint a mesét?

Tanár enyhén ásan mondja ki Kristóffy József nevét.
Brigi direkt: Jáózsef?
Tanár direkt: Jáúzsef.
Brigi: Kristáúffy Jáúzsef.

Osztály mindenféle hülyeségen röhög, amit éppen kitalál, leghangosabb Bella volt. Végül már Brigi (!!!) nem bírta tovább, lerakta a tollát, és felháborodottan az alábbi megnyilvánulást tette:
- Ez már nem igaz! Tessék már Bellát pofán verni!
Ezután kitértünk arra, hogy régen milyen fegyelmezési módszerek voltak, Bence pedig megkérdezte, hogy a tanárt is fenyítették meg diákkorában? Mondta a kistanár, hogy nem, azért annyira még nem öreg. Tamásbá felkapja a fejét, kérdezi Bencétől:
- Bence, téged vertek már meg?
- Nem.
- Pedig már érik! - jegyezte meg a kistanár.
Valószínűleg Tamásbá is valami ilyesmit akart kikerekíteni a kérdésből.

Bence: Tanár úr milyen szakon van a töri mellett?
Tanár: Pedagógia.
Brigi: ETOLÓGIA??
Tanár: Nem, PEDAGÓGIA.
Brigi: Ja, azt értettem, etológia.
Bence: És melyiket tetszik jobban szeretni?
Tanár: A törit!
Brigi: Tanár úr honnan származik?
(Nem emlékszem a falu nevére, Gacsály, Rozsály, Szakoly, valami ilyesmi volt, a lényeg, hogy a vége ly volt, most legyen Szakoly)
Tanár: Falusi vagyok.
Brigi: ÉN IS! És melyik falu?
Tanár: Szakoly.
Brigi: Szakoi?
Tanár: Szakoly.
Brigi: Szakoji.
Tamásbá: SzakoLY!
Brigi: Azt hittem, tanár úr kertvárosi.
Tanár: Á, nem vagyok én városi.
Bence: Miért hitted azt, hogy kertvárosi?
Brigi: Mert úgy néz ki.
Bence: És én hogy nézek ki?
Brigi: Hmmm... mint egy nyírszőlősi.
Ok.
Bella: És hány évesnek tetszik lenni?
Tanár teljesen megdöbbent a kérdés hallatán: Hát... húszon felül.
Bence: NEM TETSZIK TUDNI?
Tanár: De, tudom, csak nem mondom meg.
Bence: Amúgy az okmányirodában volt egy nő, aki nem tudta, hány éves. A személyi igazolványát kellett megnéznie.
Tamásbá: Olyan öreg volt?
Bence: Nem, 35 év körüli volt.
Tamásbá: De jó nő volt legalább?
Bence: DEHOGY IS, FOGA SE VOLT!
Tamásbá: Legalább nem karcol.
A beszélgetés ezen pontján már annyira röhögtem, hogy fájt a hasam.

Tanár diktál: Az Oszmán Birodalom meggyengülésével keletkezett hatalmi űrbe az Orosz Birodalom akart behatolni.
Fiúk röhögnek.
Brigi: Jaj, fiúk, ti mindig csak a rosszra gondoltok.

Kistanár: Tudjátok, mi volt az Oszmán Birodalom?
Bence: ... az oszmánok birodalma.
Tanár: NE SZÍVASSATOK MÁR!

Tanár: ... O.M.M. Remélem, ez tudjátok, mi.
Brigi: Én nem tudom.
Tanár: OSZTRÁK-MAGYAR-MONARCHIA!
Brigi: Tudom, csak vicceltem.

Ennyi voltam mára, sziasztok^^


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése