Bemutatkozás és a blogról

Üdv mindenkinek, aki erre a blogra tévedt!:)
Már korábban írtam (vagy próbálkoztam írni) blogokat, de nemigen jött össze. A legelsők körülbelül 1-2 bejegyzést kaptak, aztán megfeledkeztem róluk, vagy nem akartam tovább foglalkozni velük. Ezután baráti segítséggel sikerült létrehoznom egy saját blogot, amely a horyronie.webnode.hu volt. Voltak pillanatok, amikor sokan látogatták, írtam jó pár bejegyzést, csak az utóbbi időkben közbejött pár bökkenő:
az első és legfontosabb problémám az iskola volt. Néha a rengeteg tanulás mellett arra sem volt időm, hogy a kutyámat megetessem (ilyenkor érkezett meg apa segítsége, aki nagylelkűen bár, de morogva gondoskodott szegény állatról), nemhogy még blogot írjak.
a második probléma pedig az volt, hogy a blogot ellepték a külföldiek. Több külföldi látogatta az oldalt, mint magyar, így nem láttam értelmét az oldal folytatásának. Ráadásul a ritka bejegyzések miatt kevesen nézték az oldalt (azok is többnyire kínaiak vagy amerikaiak voltak), így úgy döntöttem, befejezem azt a blogot, és egy újat kezdek. Egy kicsit komolyabb oldalra gondoltam, így döntöttem e mellett.
A blogon többnyire az életem megosztásra való pillanatait fogom kiírni, illetve a története(i)met.
Azt hiszem, bemutatkozásnak ez megteszi, a többit úgyis megtudjátok a bejegyzésekből:) Jó szórakozást!^^

2016. május 29., vasárnap

Baráti szösszenetek

Sziasztok!:)

Dorottya születésnapjának a tiszteletére egy újabb bejegyzést hoztam, ezúttal idióta társaságunk idióta szösszeneteit...

Petra: Én meg mindenkit kinyírok.
Én: Azt megengeded, hogy befejezzem a Bleachet?
Petra: Oké, téged akkor nem nyírlak ki.
Én: Ezzaz, halhatatlanság.

Áron: A jobbak
Én: Egoista
Áron: Ironista
- krumplista
- szadista
- masiniszta
- fasiszta
- mazochista
- kommunista
- lista
- Pista
- artista
- nekrofil
- szervetlen kémia

Én: Bleach 45%-a filler… hmm….
Dorottya: Az életem 115%-a filler
Petra: Nincs is életem xd
Dorottya: Ha lenne életem, akkor a százalék lecsökkenne 100% fillerre

Én: legyünk hajléktalanok
Dorottya: Én már felterkepeztem a szabad kukakat és a melegebb helyeket
Ki hoz pokrocot?
Petra: Vagyok bocsánat
Én: Één
Petra: Furudtemlol
Dorottya: Jó:3
Én: Nem bocsátok meg
SOHAAAA
Petra: Akkor basudmeg xd
Dorottya: Petra,szokj le erről a rossz szokasodrol
Petra: mindenképp
Elvonora megyek
Terápiara
Dorottya: Az utcán nem lesz ilyen luxusra lehetőséged XDdd
Petra: ha híd alatt lakok akkor de
Mert ott víz is van
Én: Drágább a híd, mint egy ház
Dorottya: De az hideg és atfagysz,plusz mocskos a víz XDdd
Petra: nem azt mondtam hogy veszem a hidat
Hát na erre futja
Én: Nem mindenki olyan putri hidak alatt lakik, mint te, Dorottya
Nem is azt mondom, hogy vedd meg a hidat
Hanem drágább alvóhelyed lesz, mint egy ház
Dorottya: Nekem luxus kontenerem van>.>
Én: A híd a legjobb

Arról beszélgettünk, hogy a nálunk fiatalabbak is idősebbnek néznek ki nálunk... aztán jött a híd:
Én: Nem értem, velünk van a baj, vagy velük?
Nekem elég akár csak Domira ránézni
Dorottya: Nekem Anettra,vagy akár Mónikára..Grétára...sírok xDDD
Én: Ne sírj:))
Nézz rám:))
Aztán sírj:))
Dorottya: Sírjunk együtt egymáson :))
Én: Jó:))
Amúgy szar se lesz belőlem. Megyek a híd alá, és galambot fogok enni:))
Dorottya: Én nem pazarlom a kaját,inkább megeszem a galambot is
Én: Nyamnyam
Kukázunk is
Dorottya: Kéregetünk
Én: Igen
Dorottya: Szép jövő xD
Én: Tetszik
Utcaseprőnek még mehetünk. Már el is kezdtem rá gyakorolni
Dorottya: nehéz? én még nem készültem rá:O
Én: Nem, csak kell a kesztyű, mert a seprű kikezdi a kezedet
Dorottya: majd az idősek otthonában gyakoroljuk xDDD
Én: Én a Múzeumfaluban
Tényleg, ott is sepregettem
Lehet, tényleg az lesz belőlem
Dorottya: Megyek,segítek xDDD
Én: Jó:))

Azért néha szóba kerülnek a pasik is... meg a híd: 
Én: Ha meg sportoló, akkor csak Forma-1es
Nico Rosberg Q_Q_Q
Annak is van felesége
Petra: Mi van vele?
Én: Kapja be
Petra: Xd
Én: Kurvajópasi szerintem xdDDDDDDD
Amúgy Vettel is tetszik. Ezek a kurva németek, és mindegyiknek van asszonya:c
Petra: :(sad story
Én: Hát ez az:cccc
Aztán ott vannak az animekarakterek, ők meg nem léteznek Q_Q
Bár ha híd alatt fogok élni, utcaseprő leszek, illetve galambot fogok enni, ezek a dolgok már nem fognak számítani
Dorottya: Na látod :33
Én: Jaj, sírok
És én ma még el akartam olvasni Ivan Iljicset. Hahahaha

Én: Ez az alpaka a világ legjobb dolga, komolyan mondom xdDDDDDDDDDDDD
Dorottya: istenem xDD
Én: Képes lennék minden pénzemet alpakára költeni xdDDDDDDDDDD kit érdekel, ha a híd alatt laksz, ha van alpakád?
Dorottya: jogos xDDD

Fontos téma nálunk a továbbtanulás is:
Dorottya: 479 pont miafaaaasz
mik ezek a pontooook
Én: nekünk: 50 pont
Dorottya: se
inkább 30
ha ügyesek leszünk
Én: á, neked már van, nyelvvizsga meg angol érettségi, meg Petrának is
"ELTE BTK - fordító, tolmács mesterszak
63 pontom van, tavaly 57 volt a ponthatár"
ez viszont ilyen wat???
Dorottya: mesterképzésen más a ponthatár
Én: jaaaa
Dorottya: ott asszem a kredtiekkel is baszakodnak ilyenkor
Én: ahaaaaa
Dorottya: hol vagyunk mi a mesterképzéstől x"DDDD
Én: messze
nekem a híd a célom

Dorottya *kirak egy fizika OKTV-ről képet* És ez olyan szép, muszáj volt megosztanom veletek
Petra: HA valaki pisztollyal kényszeritene akkor se indulnék fizikából semmilyen versenyre
Én: Petra története jobban tetszett.xdDDDDDDD
Dorottya: Szerintem ez szebb
Én: Inkább meghalnék xdDDDDDFF
Dorottya: És ismerős
Petra: XD
Én: Matekból se tudok semmit, a fizikáról ne is beszéljünk xdDDDDDD
Petra: Töri?
Én: Pfffff
Dorottya: Nekem a matek lesz gyönyörű
Én: Szerintem az egész érettségi gyönyörű lesu
Z
De hát, kell ember a híd alá is

Én: Nekem Memi elkezdi:
Megnyerik a lottót, én halasztok egy évet, és fél évet Oroszországban, fél évet Japánban töltök
Mondom jó
Dorottya: Nem gyenge xDdd
Én: Papa meg
Először végezzem el az orvosit
Aztán a pszichológiát
Aztán a politológiát
Aha, oké, köszi, Papa
Dorottya: Belefer xDd
Én: Talán 30 évesen munkába is állhatok... A Mekiben
Dorottya: Ott se, tuljelentkezes van xDdd
Én: Pfff, marad a híd
Dorottya: Csak legyen még szabad :c

Dorottya: #jövőreerettsegipls
Én: #neismonddbaszdmeg
Dorottya: Hogy is akarunk mi ebből érettségizni? [szerintem orosz volt - szerk.]
Én: Hogy akarunk egyáltalán bármiből érettségizni?
Dorottya: Az angol oké
Ennyi
Itt kifogytam
Én: A biosz oké
Meg talán a magyar is
Talán
TALÁN
Dorottya: Igen, a magyar esetleg menni fog, ha isten is úgy akarja
.....
......
.........
5/2, remek arány
Én: Jó helyen leszünk a híd alatt
Dorottya: Megyek prostinak
Én: Én annak se lennék jó
Hozzám ér valaki, kiverem a fogát

Az alábbi beszélgetés ezen kép kapcsán merült fel:


Én: Szerinted
Az 3 vagy 9?
Áron: 3
Én: Akkor miért -ben van utána írva?
Áron: ha az egy kilences én megeszem a kalapom
Én: Pedig az kilenc lesz
Áron: Dorka, akkor te írod a világ legcsónyább kilencesét xddd
Én: Áron
Ha nem tűnt fel
Ez kurvára nem az én írásom
Áron: pedig te is hasonlóan írsz
Én: Hátöö
Nem
Áron: de, a tiedet se lehet kiolvasni

Petra és a helység kalapácsa: Kurvaérdekes ez a film. Ránézek, és elmegy az életkedvem.

Dóri: Rólam miért nem írnak könyvet?
Én: Írj magadról.
Dóri: De az nem jó, túl jó lenne. Úgy kezdeném: nem akartam istennek születni... mégis az lettem. [...] Vagy írok a magyartanárról. De az nem jó. Ő csak félisten.

Művtöri tz nem hivatalos megoldásai:
Vénusz születése: A kagyló genyóból kimászik az a vörös picsa.
Pieta: Mária kezében Jézus döglődik.
Utolsó vacsora: ülnek és zabálnak/ott esznek azok a nyomorékok
Lövészegyletes cucc: Amikor nem mindenkinek festette meg az arcát, és ezért besértődtek, 

Pesten voltam kilencedikesekkel és tizedikesekkel, érdekes társaság:
Elmegyünk a Parlament előtt, elkezdik: ITT AZ ÁLLATKERT.
Nagy épület előtt, egyik srác próbálja elolvasni, mi ez: Ez valami nagy... Nemzeti...
- Dohánybolt.
- Nemzeti Fejlesztési Minisztérium.
- Az utat is fejleszthetnék, mert nem haladunk sehova.
Szóláncoznak. X-szel kell mondani a következő szót. 
Egyik csaj: Xarjálle.


Boldog születésnapot, Dorottya!:3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése